Tvrdí, že jsou zahlceni spamem a to prý tedy vysvětluje jejich téměř nefunkční SMTP (tedy v tomto případě odesílací) server? Přece nepřijímaj poštu na tom samym stroji, kde maj odchozí SMTP server, ne? Osobně moc tomu jejich tvrzení nevěřim...
on tu zpravu psal zrejme nekdo z marketingu, kdo to "SMTP" nekde slysel a prislo mu to jako cizi slovo, ktery jeho tiskovce doda na duveryhodnosti :) Jinak kdyby vynechali toto slovo, davala by celkem smysl..
no, to je ale blbost...
docela by mne zajímalo, jak jim fungují dns servery.
v úterý jsem uděla změnu mx záznamů na doméně, abych obešel jejich "zahlcené" servery a ve čtvrtek tam byly staré záznamy.
Ne. Zato ovsem mame celou hromadu zakazniku, kteri nevahaji a na svem ADSL si nainstaluji 5 let stare Kerio nebo neco podobneho a uspesne vyrobi Open Relay. Nebo usilovne lezou po pornu tak dlouho, az chytnou cerva/bota. Kdyz se potom cinsky master probudi a rozhodne se, ze svoji boti sit pekne protahne a zacne rozesilat tuny spamu, nahrne se to vsechno na smtp a antivirove servery, ktere jsou diky dlouhodobe strategii 'email neni priorita' v takovem stavu, v jakem jsou.
Hm... s tímhle mám taky zkušenost, několik klientů si myslelo, že budou za borce, pustí-li si na domácím počítači vlastní SMTP, používající naše SMTP jako nadřazené a vůbec jim nepřišlo divné, že jim stoupá traffic, zpomaluje se počítač a že mají ve frontě zprávy, které neodesílali. :-) Jeden z nich nám dokonce tvrdil, že již frontu zpráv vyčistil a až při dalším hovoru se nám přiznal, že se do fronty zpráv k odeslání ani nedostal, že je jich tam tolik, že mu 602 Lan Suite havaruje. :-) Ačkoliv nejsem příznivcem restrikcí, jedna věc tu zabírá naprosto spolehlivě, kdo pošle více, než x zpráv za 24 hodin má automaticky smtp lock, oni pak ti borci rychle vychladnou, když volají celí říční na helpline, když jim odpovíme, že smtp lock je kvůli tomu, že šíří spam..... Jednoduché, efektivní a účinné.