8 hodin? Nám chodily maily zpožděné i 3 dny. Nejhorší bylo, že jeden mail nám byl odeslán, po něm druhý, ten druhý došel hned a ten první až za 3 dny. V současné době jsme u konkurence (právě z tohoto důvodu).
Není problém s odesláním mailu. Máme ADSL od GTS, ale problém byl u příchozích e-mailů, že přicházely s brutálním zpožděním, což je zvláště u firmy docela velký problém. Druhý webhosting jsme u IOLu zrušili až teď po těchto problémech. Ten první na firmu, kde byly tyto problémy u IOLu již před rokem, jsme přešli k Onebitu a ani jednou se nám za rok nestalo, aby mail přišel pozdě nebo byly nedostupné webové stránky. A za poloviční cenu s nabídkou služeb, které jsme si mohli u IOLu jen přát...
Tento problém se u O2 objevil již v minulém roce někdy od října. Proto jsme u nich reklamovali webhosting, za což nám vrátili peníze. Službu jsme následně zrušili. Nechápu, proč to neumí O2, když to dokáží ostatní, mnohem menší webhostéři. Jinak maily měly zpoždění třeba i osm hodin...