Tah PPF na ovládnutí divácky žádaných fotbalových přenosů je z dlouhodobého hlediska neúnosné.S takovým počtem diváků a kvalitou přenosu musí jít brzy do kopru.Podobné megalomanské myšlení FAČR,tedy Pelty s Košťálem je proti rozumu.Fakticky je už ovládají jen vidiny peněz a ztrácí reálný pohled.Vždyť na těch placených kanálech toho tolik nemohou vybrat jako při správném využívání reklamy ve volném vysílání.Jsem zvědavý jak tohle zkousne český sportovní fanoušek.
Myslím že na balíčky koukají všichni takže si vynásob uživatele x balíček x 12 a pak od toho odečti koupená práva na rok a budeš mít výsledek.
Který samozřejmě nikdo krom několika manažerů nezná. Takže můžeš jen planě žvanit. Podle selského rozumu se jim to prostě vyplatí.
Jestli se to vyplatí Peltovi a spol to už je jiná. Ale O2 dělá dobrý business.
Asi takto...Cena práv za "exkluzivní" sportovní přenosy stoupá. Když se najde kupec, tak by byl prodejce hloupý, aby cenu nevyšrouboval nahoru. Dostupnost mu může být u... Pro kupujícího se jedná ale hlavně o zlepšení image jeho kanálů - značky, na kterou slyší potenciální diváci. Konzum je o značkách - marketingu, ne o kvalitě. "Hele Pepo, ten kanál XXY je bezva, protože vysílá PL." Někteří chlapi prostě mají pocit, že by nebyli dostatečnými chlapy, kdyby nesledovali ten správný fotbalový zápas, neměli mobil určité značky, nechodili by v oblečení s logem přes prsa atd...Nízké sebevědomí si zvyšují řetězy kolem krku...Když je to baví. :-) Je to o prioritách. Nepotřebuji něco, co nevyužiji jen proto, abych mohl okolí vytroubit, že (na) to mám.