200 000 klientů, ale nikoliv stejný počet zařízení pro konzumaci služby. Nemalý peníz získávají i z Multi. Já si osobně myslím. že když vidí totálně tragický nástup DIGI (1000 objednávek za celý měsíc, kolik z toho bude skutečně klientů nikdo neví. Pokud budou tímhle tempem pokračovat a neodejde nikdo jinam, na těch 200 000 se dostanou tak za 15 let), musí mít vysmáto. Mám projité v podstatě všechny velké evropské IPTV poskytovatele a na rozdíl od jiných je aktuální verze O2 nabídky zcela srovnatelná informacemi, grafikou i nabídkou. A rozhodně v tom nehraje roli velikost trhu. Třeba v Německu je základní nabídka kolem 80 programů, stejně tak i ve Španělsku. No a pak jsou takové ty scifi nabídky, Švýcarsko, Lucembursko nebo Kanada. Ale to je už s námi naprosto nesrovnatelné.
Ono je prostě v Česku módní nekriticky chválit amatéry...
Ksichtovník jde mimo mě, takže nevím, ale tomu nepříjemnému chlapovi s videopůjčovnou, teniskami pro manželku a podonými vychytávkami nešlo uniknout. Pokud jde o Digi, tak ani nevím, jestli mají v tv nějaký spot. Možná na Nově a jejich klonech, které nesleduji. Ale polepším se a zapátrám ze "studijních důvodů".
Určitě to nebylo na Nově, kterou taktéž nesleduji. Myslím, že jsem to viděl buď na Primě Love v reklamním breaku Sběratelů kostí nebo uprostřed nějakého dokumentu na Zoomu nebo Spektru. Ale už se opravdu nepamatuji.
A "tenisky pro manželku" jsem opravdu neviděl, to mne minulo. Obvykle totiž sleduju pořady přes nPVR ze záznamu a reklamy přetáčím. Ale to DIGI mě zaujalo, co budou plkat, tak jsem si reklamu přehrál.
No já viděl masovou kampaň spíše u DIGI. Odevšad DIGI, tady na DZ, v doporučených stránkách na FB i v TV. To jsem se opravdu zasmál. Dělají jak kdyby byli druhé SKY, ale jsou spíš jen k smíchu. Číst některé příspěvky na FB stránce DCZ se nedoporučuje s jídlem nebo pitím. A dokud nebyla registrace na O2 fóru chodily ty lamy i tam, bo jaksi DIGI neuznalo za vhodné míti diskusní stránku...