Jo jako super akce pro většinu zákazníků. Mají vlastně na 2 měsíce všechny programy (mimo erotických) zdarma k dispozici. Chválím.
Podívejme se na to trošku z jiné strany: Už se to na jejich stránkách v několika diskuzích řešilo - zákazník, který si u nich objedná XL balíček (tzn. všechny dostupné programy) a platí jim oproti ostatním zákazníkům nejvíce, nedostane jako poděkování VŮBEC nic. Toto "uvolňování" programů pro všechny jako třeba omluvu za celorepublikový výpadek služby je taky k zamyšlení: zda je to férové a nebo dokonce protiprávní. Protože když zákazníkům nepůjde jejich O2TV služba a O2 jako kompenzaci zákazníkům po nějakou dobu nabídne zdarma i stanice, které si neplatí, tak OK. Ale co zákazník, který si platí XL balíček? Tomu nemohou uvolnit žádné další programy a ani nějakou slevu mu nedají. (to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti). On vlastně platí pořád stejně (tzn. nejvíce ze všech) a ostatní platí taky pořád stejně (tzn. méně než ten s XL balíčkem) a dívají se na stejnou nabídku programů. Za mě by měli automaticky v těchto případech (výpadek služby) dát slevu těm s XL balíčkem. A v případě poděkování (10let výročí) nabídnou zákazníkům s XL balíčkem třeba voucher do videotéky.