to jsou komedianti, ten zisk z toho, ze firma napr. "zapomene" informovat nebo informuje "nedostatecne" o zmenach smlouvy, klienti jsou zavazani protoze si zmeny vcas nevsimli a bezi jim dalsich 24 mesicu, jsou tak vysoke, ze takoveto pokuty jsou jenom drobne z toho kolik takoveto praktiky prinesou v zisku...
zákazník může jít s operátorem do sporu a ty řeší ČTU, je tady jistá tendence, že spor zákazník vyhraje.
S pokutami nelze počítat moc v byznys plánu, je to jednak špatná informace pro matku, jednak štvát dlouhodobě dohledový orgán není dobré, teď má pod palcem licence, může vyšťourat další průsery, spor se může dostat do legislativní úrovně a zákony zpřísnit a je tady riziko, že se na věc také podívá Evropská komise a zatopí operátorovi i v jiných zemích.
Osobně mě zajímá jaký bude průběh, všechny možnosti jsou jen potenciální a rád bych viděl kam si taková společnost může zajít