No to já jsem se s tím u jiných firem setkal. A než to trochu rozvedu, tak něco k tomu, že zkušenosti a jak se firma chová k zákazníkům. Já to trochu otočím: protože v každé firmě dělají jen lidé a ne roboti, je to o vzájemném kontaktu. Když "zákazník" naběhne na operátora linky a po sdělení, kdo, kde a co hned začne protistraně nadávat místo rozumného rozhovoru, je zákonité, že je operátorem obvykle poslán do zadele, protože jednak jsou hovory nahrávány a jednak jsou operátoři cvičeni k tomu, že čas jsou peníze a nadávat můžou lidi v hospodě. Taky jsem pár měsíců takového operátora dělal a na to školení si ještě vzpomínám. A právě tihle "zákazníci" potom kopou a nadávají na O2 protože nejsou schopni rozumné mezilidské komunikace.
A teď k těm firmám: kauza UPC (údajně nevrácené přístroje) vám snad něco říká, ne ?
A moje osobní zkušenost: před O2 jsem měl internet od místního wifináře. Jmenovat nebudu. Několik let. Asi v půlce týhle doby zavedl nové lepší a o hodně lacinější tarify. To jsem se samo dozvěděl takovou polodetektivní cestou a k převodu na nový tarif jsem ho musel dokopat za jeho značného skřípání zubů. Klidně by mě nechal platit dvojnásobnou cenu za poloviční rychlost, mizera jeden.
A to nemluvím ještě o tom, že technická podpora byla výhradně od 9 do 15 a to jen v pracovní dny. Ve zbytku děj se vůle boží, protože od 9 proto, že to otevíral krám (má ještě elektru) a hlavně aby se mohl vyspat jeho jediný technik, který to po třetí zapíchl a hotovo.
Ani nemluvím o tom že se mnou nasmlouval garantovanou rychlost a pak mi dával jen půlku a prý že žádná křeč. Tak já jsem mu platil jen půl peněz. Po třech měsících vyměkl a vypověděl mi v půlce měsíce smlouvu na 14denní výpovědní lhůtu. Největší vrchol když mi bylo řečeno, že o mě nadále nemají jako o zákazníka zájem. Protože prý mám mizernou platební morálku. Ale o tom, že dostávám jen půlku služby ani slovo. Tohleto nemá u jiných firem obdoby, ne že prostě někoho pro hulvátství pošlou do zadele a on pak kolem sebe kope, že jak mu O2 ublížilo. To jsou prostě ti mladí a dynamičtí, co nemají praxi, nemají zkušenosti, ale mají zvětšené ego a sebevědomí. Zpravidla absolventi humanitních oborů. Na a když tyhle macha někdo pošle do zadele, samozřejmě nebude na špičce oblíbenosti :-)
Však jo, jsem jenom rozvedl váš názor. Jen to tradiční kopání do O2 a Kellnera jste si mohl nechat pro sebe. Mě se prostě nelíbí takové to nálepkování, co začalo už za komančů. Tehdá to byl třídní nepřítel, teď tu máme hodné a zlé firmy. Některé známé firmy ovšem právem jako třeba úřad teď již odstoupeného pana JUDr. Vrány.Do jiných je zase kopat cool a webová móda. Toho se neúčastním.
(Ne) zájem o O2TV pramení ze tří věcí : a) nechutí spousty lidí k něčemu novému b) odporu spousty lidí k věcem, co mají více jak jedno hejblátko c) lenosti ještě větší spousty lidí. Vysvětlím.
a) spousta lidí má ještě CRT televizi připojenou k anténě DVB-T přes STB a i ten si pořídili se skřípěním zubů, když už jim reálně hrozilo, že budou sledovat jen zrnění. Bo jsou hladoví na korunu a mnoho let se jim vtloukalo do hlavy, že televize je zadarmo (za konc.poplatek) Další spousta lidí má připojenou tu samou CRT televizi k nějakém klonu AZ šrotu, Openboxu nebo Strongu a v něm kartu Skylink s nabídkou Digital. To jsou zpravidla ti, co mají vlastní barák. Stejný problém jako v předchozím odstavci.
b) hlavně starší lidé byli a jsou zvyklí, že jedním hejblátkem pustili TV a program běžel. Znám to z domova, kdy matka při odchodu od TV tu vypne a STB už nechá zapnutý. A čím víc kroků je zapotřebí ke spuštění programu a sledování žádaného programu, tím víc lidí to odrazuje. Lidi jsou pohodlní.
c) souvisí s b) a taky s pravdivým konstatováním Miloše Z. o jednoduchosti 60% české populace. Někteří lidé mají prostě problém pochopit i ovládání standartní smart televize.
On by jaksi zájem o O2 TV byl, jenže tyhle tři věci jsou zatím nepřekonatelné. Takže Péťovi, jak píšete jaksi nemá co docházet, protože když si tyhle věci věci dám do kupy já amatérský fanoušek digitálních technologií, zcela určitě to došlo i tomu týmu odborníků co zaměstnává. Jenže ono je v módě kopat do jistých lidí a jistých společností...
Jo a nejsem ani zaměstnanec ani prodejce O2, pro ty co by chtěli rejpat...