Nechápu proč se UPC pouští stále do "slevového marketingu". Takže má pak na jeden tarif nejmíň 20 cen - pro nové zákazníky, pro staré, pro ještě starší, pro ty s retenční nabídkou...
Tímhle si každá firma jenom LIKVIDUJE jméno, protože tím dává najevo, že produkt ve skutečnosti nemá cenu plné ceny a zákazník začne uvažovat jestli má vůbec hodnotu slevové ceny a nakonec jestli má vůbec nějakou hodnotu - to už je velmi špatně :)
Velcí "marketingoví odborníci" velkých ISP (jako je O2, UPC atd.) říkají, že bez slev to nejde... Ovšem jaksi nedokáží vysvětlit, že cca 50% domácností je v ČR připojeno přes lokální WiFi ISP, kteří mají (v drtivé většině) naprosto fixní ceníky pro všechny, nemají žádné akce a rozhodně nedělají žádné retenční nabídky.
Zákazníkům ale nabízí většinou mnohem lepší poměr cena/výkon a hlavně jasné podmínky.
Měl jsem několik připojení v různých lokalitách a musím říct, že kabel od UPC je to nejlepší a nejstabilnější připojení, co jsem kdy měl.
Bohužel, v ulici v centru, kde teď bydlím, není UPC dostupné, tak mám prostě smůlu a jedu na pomalém a nespolehlivém ADSL nebo 3G, ale nový marketing mne opravdu nezíská jako nového zákazníka.
Potřebuji kabel do ulice.
Problém je že tam kde jednou se usadí tak zákazník může být i mrtvý a chtějí poplatky i za dobu kdy už jejich služby nevyužije (jedině ze by mu dodaly službu do urny) mne se to stalo u rodičů obou a to byla dobrá sranda z jejich strany, neboť mrtvý měl jít vlastnoručně podepsat výpověď(A TO JAKSI NEJDE UŽ NĚKDO VYDĚL PSÁT POPEL V URNĚ) unich asi je posmrtný život normální a když máte problém tak je to úplná pohoda jak ho řeší pod 5 stížností to nestojí za to (problém když se nevyřeší sám do 3 dnů tak to nestojí za pozornost
Jiste jiste, tomu se rika "budovani portfolia spokojenych zakazniku" ... nasrat kazdyho minimalne jednou rocne tim, ze musi jako davat vypoved, aby mu nechali stejnou cenu, jako ma doted. ... a pak se po netu breci, jak jim ubejva zakazniku ... celkem pochopitelne, protoze kdo tohle abslovuje 2-3x, tak jakmile ma realnou moznost jit jinam, tak s radosti de.
A samozrejme v to zapocejme neustaly pravidelny zdrazovani, pridavani poplatku za bezcenna zarizeni (jakoupak asi tak muze mit hodnotu 10let stary modem ...).
To bohužel není pravda. UPC si Vás vedou i po zrušení právě proto aby zamezili tomuto způsobu obnovování. Pokud už se dostanete do této fáze, zřiďte novou smlouvu na partnera. To už je jiná osoba a s tím problém není. Ovšem co já mám informace vždy to skončilo u retenční nabídky a nebylo nutné dělat takové harakiri...
Tak mě napadá, že snižování počtu přípojek by mohlo být způsobeno třeba tím, že spousta zaměstnanců "fasuje" notebooky/telefony s mobilním internetem, aby byli alespoň na mailu 24/7. No a pokud má někdo pevný internet jen na surfování a nekouká u toho na video streamy, tak mu takové mobilní připojení může stačit. Lidé šetří čím dál tím více a mezi prvními službami co zruší, bude kabelovka. Pochybuji, že s tím sebelepší marketingový specialista něco významného udělá.
A jak byste chtěli přilákat nové zákazníky? Aby platili dvakrát víc než stabilní zákazníci? Ne, dle mého je tento postup správný. Komu se to nelíbí, má šanci jít pryč, ale pak nastupuje institut retenční nabídky. Běžný postup nejen u UPC. Obecně také platí, ona "sleva" někdy "akce", bývá jen na 3 až 6 měsíců a pak se platí normální cena s tím, že jste upsán na nějakou delší dobu 1 až 2 let. Takže noví zákazníci mají výhodu jen krátkodobě. To ovšem nevylučuje, aby stabilním zákazníkům nabídli udržovací akce, což bohužel UPC nedělá. Ta jejich aktuální soutěž "Užijte si léto plné soutěží s UPC a Magic Boxem" je k smíchu...