A jak byste chtěli přilákat nové zákazníky? Aby platili dvakrát víc než stabilní zákazníci? Ne, dle mého je tento postup správný. Komu se to nelíbí, má šanci jít pryč, ale pak nastupuje institut retenční nabídky. Běžný postup nejen u UPC. Obecně také platí, ona "sleva" někdy "akce", bývá jen na 3 až 6 měsíců a pak se platí normální cena s tím, že jste upsán na nějakou delší dobu 1 až 2 let. Takže noví zákazníci mají výhodu jen krátkodobě. To ovšem nevylučuje, aby stabilním zákazníkům nabídli udržovací akce, což bohužel UPC nedělá. Ta jejich aktuální soutěž "Užijte si léto plné soutěží s UPC a Magic Boxem" je k smíchu...
To bohužel není pravda. UPC si Vás vedou i po zrušení právě proto aby zamezili tomuto způsobu obnovování. Pokud už se dostanete do této fáze, zřiďte novou smlouvu na partnera. To už je jiná osoba a s tím problém není. Ovšem co já mám informace vždy to skončilo u retenční nabídky a nebylo nutné dělat takové harakiri...
Jiste jiste, tomu se rika "budovani portfolia spokojenych zakazniku" ... nasrat kazdyho minimalne jednou rocne tim, ze musi jako davat vypoved, aby mu nechali stejnou cenu, jako ma doted. ... a pak se po netu breci, jak jim ubejva zakazniku ... celkem pochopitelne, protoze kdo tohle abslovuje 2-3x, tak jakmile ma realnou moznost jit jinam, tak s radosti de.
A samozrejme v to zapocejme neustaly pravidelny zdrazovani, pridavani poplatku za bezcenna zarizeni (jakoupak asi tak muze mit hodnotu 10let stary modem ...).