Vážení zákazníci a účastníci soutěže Shop Roku 2008,
rád bych vyjádřili politování nad průběhem soutěže www.ShopRoku.cz, kterou se nepodařilo včas dotáhnout do očekávaného konce, nicméně bych rád konstatoval, že soutěž neměla a nemá v úmyslu poškodit její odborné porotce ani účastníky. Některé nešťastné události, shody okolností i vlastní nezkušenost s pořádáním prvního ročníku tak rozsáhlé soutěže, poškodily její pověst a proto, budeme během příštího týdne vyjednávat o novém složení odborné poroty a její složení nejpozději 22.12.2008 zveřejníme na webu soutěže. Ujišťuji Vás, že momentální situace, je jen shodou okolností, kdy výpadek serveru nemá nic společného se závěrem soutěže a společnost Prosecký Consulting s.r.o. ani já nemáme v úmyslu soutěž předčasně uzavřít. Tak jako byly registrované obchody k účasti zveřejněny, vyhlášeny výsledky veřejného hodnocení uživatelů, budou vyhlášeny i výsledky odborné poroty. V průběhu soutěže jsme díky organizačním změnám byly nuceni změnit kontaktní údaje, tuto změnu jsme veřejně prezentovali na firemním webu www.prosecky.cz již v průběhu září, bohužel ji však většina zákazníků přehlídla neboť při problémech nás na nových kontaktech téměř nikdo až na pár vyjímek nekontaktoval.
Dnes ráno zároveň proběhla oficiální komunikace se společnostmi NetDirect a AcomWare, které organizovaly hromadnou žalobu soutěžících a některých partnerů soutěže. Obě společnosti nalezly společný konsensus a dohodly se na tom, že pokud bude nespokojeným soutěžícím veřejně nabídnuto vrácení registračních poplatků společnost NetDirect své právní aktivity namířené proti firmě Prosecký Consulting s.r.o. zastaví a je ochotna pokračovat v soutěži jako partner, pokud budou jasně vydefinována pravidla a termíny do 22.12.2008.
Omlouváme se za nedodržení termínu vyhlášení výsledků odborné poroty a jako projev vstřícnosti nabízíme vrácení registračního poplatku nespokojeným účastníkům soutěže, s tím že přislibuji pokračování soutěže s vyhlášením výsledků odborné poroty nejpozději do 20.1.2009. Dále bych rád informoval, že od začátku soutěže jsme si jako provozovatel soutěže ponechali právo na jakékoliv změny v konání soutěže i průběhu jak bylo veřejně prezentováno, proto naše vůle k vrácení registračních poplatků je čistě dobrovolnou.
Žádáme nespokojené zákazníky aby nás kontaktovali na emailu miroslav.prosecky@gmail.com. Všechny reklamace budou řešeny.
Miroslav Prosecký, jednatel společnosti Prosecký Consulting s.r.o.
Rád bych potvrdil, že dnes proběhl dlouhý rozhovor mezi mnou, panem Proseckým a kolegy z ACOMWARE.
Pan Prosecký uznal, že organizaci soutěže v některých důležitých aspektech nezvládl a že podcenil komunikaci s partnery i soutěžícími, což se mu logicky vymstilo v nedůvěře klientů v poctivý průběh soutěže. "Korunu" všemu pak nasadila nefunkčnost webu, dovolená, nevyhlášené výsledky odborné poroty v termínu a změněná e-mailová schránka, o které se pravděpodobně většina účastníků nedozvěděla. Pan Prosecký nás ujistil, že zajistí znovuzprovoznění webu a zveřejnění informace o tom, že v případě nespokojenosti vrátí na vyžádání jednotlivých soutěžících registrační poplatky, pokud si nebudou přát v soutěži pokračovat - právě TOTO ROZHODNUTÍ považujeme za klíčové a poctivé. Jak je vidět dostál v tomto ohledu svému slibu a své prohlášení rozeslal na média, viz např. zde http://www.justit.cz/a.asp?a=2002496
Dále pan Prosecký deklaroval, že soutěž bude pokračovat. Z celého rozhovoru jsem cítil, že to k čemu došlo je mu skutečně líto a že si z událostí vezme poučení.
Věřím, že pan Prosecký dodrží vše co slíbil ve svém vyjádření výše (zejména možnost vrácení peněz na vyžádání).
Společnosti NetDirect a ACOMWARE nyní budou informovat o posunu všechny společnosti, které se na ně obrátily ve věci právního zastupování a vyčkají na jejich vyjádření, aby zjistily, zda se situaci podařilo urovnat. Zároveň budou již nyní odstraněny články na našich webech, které o problémech soutěže Shop Roku 2008 informují.