Mě do soutěže přihlásila spokojená zákaznice. Registrační poplatek jsem ale neuhradil, protože soutěž pro mě neměla valný význam. Každopádně do soutěže jsem byl přidán i přes nezaplacení poplatku. Jen jsem na tom vidělal, pár zákazníků mi to přilákalo.
Osobně bych do toho taky jen tak nešel, ale když za soutěží stojí renomované firmy tak to svědčí o nějakém jménu... jsem si říkal do doby než to všechno zkrachovalo :(
Nejlepší reklama je spokojený zákazník který předá informaci dalším. Můj skromný názor je, že je hloupost dát 1200 Kč za registraci do nějaké pofiderní soutěže. Sám provozuji e-shop a trvale mi chodí různé nabídky plné velkých vizí, na registraci někam. Automaticky je mažu, i když se občas někam bezplatně zaregistruji. Tu nějakou minutu tomu obětuji. Potom stejně chtějí za příplatek rozšířit informace, přidat logo atd. To již odmítám.
Nechci tvrdit, že reklamu zásadně nepoužívám, ovšem postupně ji opatrně zkouším a v té osvědčené pokračuji.
Pokud si někde zaplatím zobrazení reklamy, je výsledek měřitelný, pokud zapadnu někam mezi zoufalce kteří si bezpodminečně potřebují zvětšovat obraty svých e-shopů, jsou to vyhozené peníze.