Osmatřicetiletý
Marek Růžička, dosavadní obchodní ředitel společnosti Telefónica Czech Republic
pro top korporátní a mezinárodní zákazníky, přichází na pozici šéfa obchodu do
Českých Radiokomunikací. Společnost o tom informovala dnes prostřednictvím
tiskové zprávy. Jsem velmi rád, že do Českých Radiokomunikací přicházím v době,
kdy dochází k velkým změnám a rychlému vývoji jak v oblasti
vysílání, tak v ICT. České Radiokomunikace jsou silnou firmou
s obrovským potenciálem, která nyní dostává novou dynamiku. Těším se, že k tomu
přispěji,
uvedl k přestupu na své nové působiště sám Růžička.

Nový obchodní ředitel Českých Radiokomunikací Marek Růžička
NEPŘEHLÉDNĚTE: Formát Ultra HD je budoucností, Radiokomunikace jeho testy okopírují trendy
Součástí nové obchodní
strategie telekomunikačního operátora je soustředit se kromě klasického
televizního a rozhlasového vysílání mimo jiné i na služby datových center. Svět
médií se rychle vyvíjí, což nám otevírá nové příležitosti. Proto jsme potěšeni,
že se nám podařilo posílit tým o zkušeného manažera jakým Marek Růžička
bezesporu je,
řekl k jeho angažmá generální ředitel operátora Michal
Čupa. Zkušený manažer má kromě Telefóniky zkušenosti například coby konzultant pro řízení technologických
a organizačních změn a systémovou integraci ve společnosti Accenture a také jako
manažer pro aplikace a infrastrukturu ve společnosti Hewlett-Packard.
Vystudoval VŠE v Praze.