Vlákno názorů k článku Obchodní zástupci českých portálů pod lupou od prich - Nechci se pouštět moc do hodnocení tohoto článku....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2007 11:05

    prich (neregistrovaný)
    Nechci se pouštět moc do hodnocení tohoto článku. Osobně jsem taky čekal víc, ale neřekl bych, že je článek úplně o ničem. Autora bych ale požádal, ať se nechová jak malý kluk a nechce po čtenářích, ať sami píšou lepší články. Pokud si koupím chleba, který není dobrý, taky po mě přece nebude chtít pekárna, ať upeču lepší. Pokud půjde o rozumnou firmu, zamyslí se a příště upeče jiný a snad i lepší chleba, nebo se spokojí s tím, že ne každému ten chleba chutná a bude dál péct stejný chleba jen pro některé lidi.
  • 13. 3. 2007 11:18

    Radim Hasalík
    Děkuji za názor. Doporučil jsem čtenáři, aby napsal svůj vlastní článek z jednoho prostého důvodu - při sbírání podkladů by zjistil, že to není zcela jednoduché.

    1. Inzerenti neradi uvádí čísla a výsledky svých reklamních kampaní.

    2. České portály neposkytují informace o svých klientech.

    3. Přístup k datům stojí peníze (například měření kampaní iAudit ADVERT).

    Já osobně jsem kdysi četl na Živě.cz článek o blogovacích systémech. Obsah článku mne "nadzvednul ze židle", protože autor tématu očividně nerozuměl. Kontaktoval jsem redakci a napsal opačný pohled z vlastních zkušeností a dostupných dat.

    Je jednoduché kritizovat, ale daleko složitější je zkusit něco podobného nebo ještě lepšího. Osobně bych byl zvědav, jak by se autor s tímto tématem sám vypořádal. Navíc si myslím, že by to bylo přínosné pro čtenáře.

    Srovnejte tyto dva články:
    http://www.lupa.cz/clanky/kterak-si-atlas-a-centrum-spletli-libivost-s-ucinnosti/

    http://www.lupa.cz/clanky/pomuze-centru-zabijeni-bobika/
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).