Nechci se pouštět moc do hodnocení tohoto článku. Osobně jsem taky čekal víc, ale neřekl bych, že je článek úplně o ničem. Autora bych ale požádal, ať se nechová jak malý kluk a nechce po čtenářích, ať sami píšou lepší články. Pokud si koupím chleba, který není dobrý, taky po mě přece nebude chtít pekárna, ať upeču lepší. Pokud půjde o rozumnou firmu, zamyslí se a příště upeče jiný a snad i lepší chleba, nebo se spokojí s tím, že ne každému ten chleba chutná a bude dál péct stejný chleba jen pro některé lidi.
Děkuji za názor. Doporučil jsem čtenáři, aby napsal svůj vlastní článek z jednoho prostého důvodu - při sbírání podkladů by zjistil, že to není zcela jednoduché.
1. Inzerenti neradi uvádí čísla a výsledky svých reklamních kampaní.
2. České portály neposkytují informace o svých klientech.
3. Přístup k datům stojí peníze (například měření kampaní iAudit ADVERT).
Já osobně jsem kdysi četl na Živě.cz článek o blogovacích systémech. Obsah článku mne "nadzvednul ze židle", protože autor tématu očividně nerozuměl. Kontaktoval jsem redakci a napsal opačný pohled z vlastních zkušeností a dostupných dat.
Je jednoduché kritizovat, ale daleko složitější je zkusit něco podobného nebo ještě lepšího. Osobně bych byl zvědav, jak by se autor s tímto tématem sám vypořádal. Navíc si myslím, že by to bylo přínosné pro čtenáře.