Vlákno názorů k článku Obchodní zástupci českých portálů pod lupou od Libor Nováček - 4x levnejsi na privedeni navstevnika. A co zakaznici?...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2007 15:32

    Libor Nováček
    4x levnejsi na privedeni navstevnika. A co zakaznici? Ze by vam po vyladeni zustal stejny i konverzni pomer? O tom se tu mlci. Zda se, ze vsichni pocitaji jen navstevniky. Jako se pred deseti lety pocitaly imprese, takovymi temi "cernymi pocitadly", vystavenymi na strankach ;-)
  • 13. 3. 2007 13:24

    Teras (neregistrovaný)
    Ano jedná se obchodníka a ne odborníka a to je asi hlavní problém. Je otázka jak je proškolen obchodník a jak danou službu chápe. Obchodník je tlačen plánem a jeho motivací je obrat a ne spokojený klient :(.

    Podívejme se na to, co o nás vše, obchodníci ví. Na co vše se nás ptají..... Je hodně věcí důležitých na nastavení vhodné marketinkové prezentace a pak osobně raději dám na lidi, kteří mají dlouhodou praxi v PPC reklamě a mají za sebou lidi kteří umí dělat tyto texty a řeší slova a rozumí tomu. Obchodník je důležitá složka reklamy, ale ne obchodník který nám něco nabízí a jeho nabídka ač na první pohled vypadá zajímavě, tak není konkrétní, ale obchodník který přemýšlí o klientovi a hledají společně možnou prezentaci a je mu schopný poradit i ve věcech ze kterých nemá on žádný obchod.
  • 13. 3. 2007 12:19

    czeXit (neregistrovaný)
    koupili jsme si kampan na skliku, byl nastaveny ("vyladeny") podle obchodni zastupkyne. v poledne uz bylo vzdycky po nastavenem limitu, privedlo to tak 100 lidi denne.

    nastavili jsme si ho podle sebe a stejny financni limit vydrzi dva dny a kazdy den privede 200 lidi, tj. reklamni kampan je 4x levnejsi...

    obchodni zastupce je bohuzel obchodnik, ne odbornik :(
    nez jsme na to prisli tak jsme peknych par penez zbytecne vyhodili do zachoda, teda vlastne dali seznamu...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).