Vlákno názorů k článku Obchodní zástupci českých portálů pod lupou od MP3 - "Nejsou specialisté na internetový marketing" - Líbal Vidím tady...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 3. 2007 11:47

    MP3 (neregistrovaný)
    "Nejsou specialisté na internetový marketing" - Líbal
    Vidím tady spousty odborníků z různých no name společností.Pán by měl trochu používat hlavu. Pokud má špatně naplánovaná kampaň zákazníka nulovou efektivitu, klienta nezajímají utracené peníze? Mé zákazníky to zajímalo vždy a umějí si velmi dobře spočítat efektivitu svých komunikací a vynaložené finance. Takže blá, blá blá...

    "Nezajímají se o strategii, cíle klienta, nedokáží poradit"
    Větrovská
    To by možná tato paní a pan Líbal měli založit firmu a učit všechny idioty, jak to správně dělat.Pouze cítím omezené znalosti internetového prostředí, pocit jedinečnosti a vyjímečnosti, který ale vede do pekel.
    S MP ze Seznamu souhlasím na 100%.
    Je mi to s podivem, když si uvědomím, kolik energie musí člověk vynaložit na úspěšné uzavření obchodu a poté si práce poradce např.na SEZNAMU nikdo neváží. Dostat nově 12 000,- Kč na HPP,smlouvu na dobu omezenou, nesvědčí o korektním chování internetových portálů či vyhledavačů k těm, co generují peníze. Cítím, že by bylo zajímavé pochytat všechny, co opouštějí SEZNAM a další sítě a spustit vlastní internetový prodej.
  • 14. 3. 2007 16:31

    MP3 (neregistrovaný)
    Osobní útoky necháme stranou, vyjádření obou lidí bylo vyjádřením velmi arogantním vůči těm, co např.4 rokem komunikují se svými klienty.
    Nebo snad máte pocit, že by zákazník po 3 letech zůstal na stejné úrovni nevědomosti jako v dřevních dobách internetu a prvníc zápisů?
    Stejně jako oni neznají všechny MPíky z portálů, tak já neznám je. Takže si své hodnocení konkurence, což MPíci pro ně zajisté jsou, mohou vykládat jak chtějí. Mám pocit, že aniž by to tito lidé věděli, spousty poradců, zástupců, říkejme tomu každý jak chce, má po 3-4 letech praxe úplně stejné znalosti jako tito dva "poradci". Mnohdy si za účelem vzdělávání v oblasti internetového marketingu tito obchodníci doplňují své znalosti.Jasně, pokud někdo prodává internetovou komunikaci jako rychlokvaška a po měsíci po něm neštěkne pes, je to špatné a neefektivní...
  • 14. 3. 2007 11:54

    Radim Hasalík
    Osobní útoky jste si mohl ve svém příspěvku odpustit. Lidé, které ve svém článku cituji, působí ve firmách, kde zákazníkům poskytují poradenství mj. v oblasti internetového marketingu.

    Někteří klienti si efektivitu kampaní spočítat nedovedou a nechávají to na své reklamní agentuře. Řada klientů se bohužel nechá zlákat na zcela nevhodné produkty českých portálů a zbytečně tím utrácí své peníze.
  • 17. 3. 2007 0:42

    Radim Hasalík
    Souhlasím s tím, že mohou být kvalitní obchodní zástupci. Pokud chcete, můžete vystoupit z anonymity a rád vás (nebo někoho jiného) budu citovat ve svém dalším článku. Kontakt na mne je radim.hasalik(zavináč)itbiz.cz.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).