Já se divím, že Twitter má nástroj pro vkládání příspěvků pod cizími účty. Chápu smazání/skrytí příspěvků, chápu reset hesla, nebo i tu změnu emailové adresy, byť u obojího by měla být další opatření proti zneužití.
Z celého podle mě vyplývá, že sociální sítě, nebo alespoň Twitter, nebere zabezpečení svých uživatelů vážně, koneckonců, jeho business je jinde:/ Lidé nechtějí platit za e-mail, natož za Twitter, ale podle toho ty služby nakonec vypadají.
Jako bývalý auditor IRM českých finančních institucí, včetně velkých bank, mohu jen konstatovat, že ani banky nejsou svaté, a sem tam se nějaký průšvih přes veškeré kontrolní mechanismy stane. Jen banky udělají maximum pro to, aby jej ututlaly, reputační riziko každou banku ohrožuje doslova existenčně (run na banku apod.). Takže máloco z těch průšvihů se dostane k širší veřejnosti. Nicméně průšvihy podobné velikosti nejsou nemyslitelné, jen to holt nemůže být tak jednoduché a okaté, jako že bankovní úředník pouze zasáhne někam, kam má práva.
P.S. Banky mají narozdíl od ostatních institucí m.j. jednu fantastickou vymoženost - zpětnou valutu. Z pohledu klienta se minulost výpisu z účtu může měnit v čase, čehož banky opravdu využívají, a leccos se tak dá vrátit, když již ne z pohledu finanční ztráty, tak alespoň z pohledu reputačního rizika.