To, ze to vnimate takhle je vase vnimani. Situace treba v US je takova ze si platite netflix, hulu, apple, youtube, disney a nejaky sportovni balicek a ze se na to koukate 3x tydne nikdo neresi. Zrusit to chce malokdo protoze se pak nema o cem bavi s kamarady, kolegy a to pak zivot fakt stoji za prd. Jediny realny duvod proc lidi zacnou resit ktery balicek zrusit jsou penize a v dobe kdy ta sluzba stoji par dolaru to fakt nikdo neresi. Jina situace je samozrejme v krajinach kde lidi maji i nejaky zivot mimo TV, sports a praci.
Trendem je mít klienta, který co nejdéle (a nejvíce) pravidelně platí bez ohledu na to, co konzumuje. Jenže služeb je už příliš mnoho a obsah roztříštěn, takže málokdo má chuť a čas platit více služeb najednou. Atraktivního obsahu navíc tolik není, takže než pravidelné platby, tak spíše střídání několika služeb po kratším čase.