Trendem je mít klienta, který co nejdéle (a nejvíce) pravidelně platí bez ohledu na to, co konzumuje. Jenže služeb je už příliš mnoho a obsah roztříštěn, takže málokdo má chuť a čas platit více služeb najednou. Atraktivního obsahu navíc tolik není, takže než pravidelné platby, tak spíše střídání několika služeb po kratším čase.
To, ze to vnimate takhle je vase vnimani. Situace treba v US je takova ze si platite netflix, hulu, apple, youtube, disney a nejaky sportovni balicek a ze se na to koukate 3x tydne nikdo neresi. Zrusit to chce malokdo protoze se pak nema o cem bavi s kamarady, kolegy a to pak zivot fakt stoji za prd. Jediny realny duvod proc lidi zacnou resit ktery balicek zrusit jsou penize a v dobe kdy ta sluzba stoji par dolaru to fakt nikdo neresi. Jina situace je samozrejme v krajinach kde lidi maji i nejaky zivot mimo TV, sports a praci.