No já osobně se Vltavě už raději vyhýbám... taky jsme z nich páčil vánoční dárek v lednu. To jsem ještě neměl ty zkušenosti.
Jinak "Zboží označené 'Expedujeme do 24 hodin' slibuje e-shop Vltava zaslat klientovi během jednoho až tří dnů." je úžasné - jak můžou zároveň expedovat do 24 hodin a zaslat během jednoho až tří dnů??? To mi - jaxe říká - hlava nebere. :-)
Zde se jedná o mou chybu, k expediční době na Vltavě je nutné připočítat 1 až 3 dny na doručení zásilky. Zaslat tedy ještě neznamená doručit :-) Slovo jsem ve článku opravil.
To mě taky zaujalo, podle toho se hned pozná slušný obchod, kterýmu je lepší se vyhnout. Nedej Bože, aby tam měli dodací termín do týdne, to by asi bylo jak říkají jihoameričani "maňána". To je myslím doslova zítra, přesnější překlad ale asi "až naprší a uschne".
Ačkoli v e-shopech celý rok běžně nakupuju (dost možná i víc než v kamenných), tak po zkušenostech z posledních dvou let už jsem na e-vánoční dárky raději rezignoval. A to i u obchodů, kde jinak nakuju bez problémů a celkem rád.
Předloni mi objednávka z listopadu dorazila asi týden před vánoci, tak jsem loni raději nakoupil to, co jsem chtěl (na Vltava.cz) už koncem října - a hádal jsem se s Vltavou až do začátku ledna. Ještě že se nejednalo o vánoční dárky, ale "jen" o knížky a DVD pro mě...
Ale i tak po téhle zkušenosti pro vánoční dárky zajedu raději někam do kamenného obchodu. To riziko, že zboží není na skladě, i když e-shop tvrdil opak, a je-li, dorazí mi až k velikonocům, už podstupovat nehodlám.
Poslední kvartálů roku je pro eshopy totiž jako úplněk pro vlkodlaky - jinak slušný a spolehlivý obchod se v říjnu promění v nespolehlivé pofiderní monstrum a s úderem Nového roku je z něj zase zpátky mírumilovný ochotný beránek. Možná to je u jiných e-shopů lepší, ale přinejmenším na Vltavě nakupuju maximálně ještě v září, pak až zase v lednu.
No, ja jsem na Vltave zkousel koupit nejake knihy (nebylo to v predvanocni sezone), samozrejme platba predem pres eBanku, ale kniha furt nikde. Tvrdili, ze to uz nekolikrat urgovali u nakladatele.
Tak jsem zavolal nakladateli a tam jsem se dozvedel "my uz jim zadne knihy nebudeme dodavat, maji u nas nezaplacene faktury".