Vlákno názorů k článku Ochrana děti na Internetu: Může vůbec fungovat? od John Doe - Nerozumím tomu povyku kolem marketingu: Potřebuju koupit sekačku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 7. 2011 10:39

    John Doe (neregistrovaný)

    Nerozumím tomu povyku kolem marketingu: Potřebuju koupit sekačku na trávu, tak se prodejce zeptám na výkon motora, spotřebu, materiál ze kteréhou jsou součástky. Nezodpoví-li uspokojivě, jdu o dům dál. Vím co hledám a jsem ochoten smířit se s něčím jiným, kvalitnějším, ale jenom za předpokladu, že to splňuje mé požadavky a není to 4x tak drahé. Snažím se znát všechno, co jdu kupovat. Vzhledem k tomu, že vím, jak kecají prodejci výpočetní techniky, ať to jsou PC sestavy, komponenty nebo cokoliv jiného... Většinu těchto humoristů odzbrojí jedoduchá otázka, která mi řekne, jestli borec ví o čem to žvaní, nebo jenom opakuje "příbalový letáček" s instrukcemi od marketingového oddělení. A stejně se ve finále rozhodnu po svém... většinou pro to samé, pro co jsem původně příšel.

  • 19. 6. 2011 11:59

    x (neregistrovaný)

    Marketingovy zvasty ... ;D

    Jasne, marketaci musej nejak oduvodnit svoji existenci a ty MKc ktery do nich firmy lejou, aniz by nekde byl nejaky vycislitelny vysledek jejich cinnosti.
    (marketing je jediny firemni oddeleni, ktery spotrebuje neomezeny mnozstvi prostredku, aniz by to bylo nekde videt)

    A ano, sem tak trochu z oboru, a jediny co na me funguje, je doporuceni lidi, ktere znam. Pritom moc dobre vim, ze cena vubec neurcuje kvalitu ( i kdyz samo extremne nizka cena = smejd). Spousta firem prodava klidne i 10 "ruznych" produktu, za velmi rozdilne ceny, ale uvnitr je naprosto totez.

    Mimochodem, celkem se bavim u (posledni dobou cim dal castejsich) reklam, u kterych clovek ani po jejich shlednuti nevi, na co vlastne jsou.

  • 16. 6. 2011 11:47

    krakonoš (neregistrovaný)

    Já vím, lidé jsou blbí a zejména u nás, když jsou po 40 letech socialismu vychováni ne k přemýšlení, ale k bezduchému přikyvování a předpodělanosti. Naštěstí to nebyl a není můj případ.

  • 16. 6. 2011 11:45

    krakonoš (neregistrovaný)

    Výjimky potvrzují pravidlo. A pokud dítě naučíte, jak se marketingu bránit (být nezávislé na mínění okolí), dáte mu neocenitelný dar do života. Je to velmi jednoduché: stačí ho naučit, aby si v případě nutnosti volby řeklo: Když se půjdou všichni utopit, půjdu také?

  • 15. 6. 2011 15:36

    PJK (neregistrovaný)

    Na každého platí marketing. Jedna vlastností dobrého marketingu je v ta, že si oběti neuvědomují, jak se s nimi manipuluje a že nějaká marketingová/přes­vědčovací akce probíhá. Věřte tomu, že pro "odpírače" marketingu existuje v běžných marketingových akcích skrytá vrstva, která je dostane.
    Aby se člověk uchránil, musel by být od fochu, nebo pořád studovat.

  • 15. 6. 2011 12:38

    x (neregistrovaný)

    No nevim estli sem vyjimka, ale na me funguje prakticky jakejkoli marketing stejne jako cervenej hadr na byka ... ;D

    Vsemozny podomni prodejce (a jehovisty) pak vyhazuju z baraku velmi sproste a neomalene - uz se totiz podruhy neukazou.

  • 15. 6. 2011 11:01

    PJK (neregistrovaný)

    Ale Krakonoši, vždyť má pravdu, i když se vytahuje. Marketing je aplikovaná psychologie, která funguje ve drtivé většině případů na každého, bez ohledu na věk, jen se podle věku mění oblast nabídek.

  • 15. 6. 2011 10:18

    krakonoš (neregistrovaný)

    Hezky se vytahuješ, je vidět, že jsme se ještě nepotkali. To bys totiž, i se svým IQ a marketingovými schopnostmi jel, jako motorová myš!

  • 14. 6. 2011 17:56

    JKL (neregistrovaný)

    Dítě prostě neochráníte NIJAK! Jednoduše proto, protože pravý úchylný a inteligentní sexuální sadista, typu Teda Bundyho, má i jednou tak vyšší inteligenci než "oběť" a Ted má všechny informace, ale dítě ne.

    Ochránit se proto dají jenom inteligentní děti, ale hloupé jsou prostě v háji!

    Jak chtějí hloupí rodiče chránit své naivní děti, když nedokáží ochránit ani sami sebe? Kolik lidí si vezme zničující kreditní kartu? Kolik lidí si vezme zdrcující hypotéku a neví, že když nebude splácet, nepřijde jen o nemovitost, ale ještě bude mít obrovský dluh? Jak takový člověk chce poučit své dítě, aby se chovalo inteligentněji než to dělá sám???!

    TĚŽKO!

    Můžete si nastavit 1001 pravidel, ale Ted Bundy prostě to dítě vyláká. Tyto pravidla totiž nezná jen dítě samotné, ale i Ted!
    Takže ví, že mu ve škole říkají, že X nemá nikomu říkat, proto ho požádá o Z a za nějakou dobu o Y a X si z toho jednoduše zjistí.

    Já sám se živím marketingem celý život a dokážu přesvědčovat lidi takovým způsobem, že mi věří maximálně a cizí dítě už jsem jednou hlídal! A co ta paní o mě věděla? Že jsem jí udělal "skvělou nabídku" a proto mi má svěřit děcko?! Co kdybych byl pedofil nebo sexuální sadista? To ji ani nenapadlo...

    Samozřejmě, já nejsem. Ale dokážu velmi silně přesvědčovat lidi a dokážu vymýšlet nespočet různých řešení díky vysokému IQ. Jenže i lidé úchylní mají vysoké IQ a určitě jsou i tací, kteří ho mají vyšší než já. Jak v přesvědčovacím souboji může uspět dítě s IQ 100 s úchylem s IQ 180?!

    Taková komunikace je ještě více nevyrovnaná než pes - člověk :-) Mohou si sice stanovit pravidla, ale inteligentní psychopat je snadno obejde.

    Např. základní "S cizími se nemluví!", psychopat si zjistí, že Natálka byla před 3mi lety na táboře (spousta táborů má veřejné stránky, fotky, jména...) a už jí píše: "Ahoj, Natálko, tady Maruška, vzpomínáš si na mě z tábora na Malé Vodě?! Hráli jsme tam spolu tu úžasnou noční hru a Tobě to moc slušelo v převleku za Indiánku. Moc jsme se tam nebavili, ale dáš si mě i tak do přátel?"

    A JE TO! Když s ní přece byla Maruška na táboře a tohle všechno ví, tak je to asi pravda, sice si ji nepamatuje, ale už jsou to 3 roky a když se ještě moc nebavili... Každopádně "NENI CIZI" a alespoň teď na FB si mohou vynahradit, že se spolu nebavily!

    Chci vidět dítě, které před tímto někdo ochrání - 95% dětí na to prostě skočí. Ty inteligentní na to neskočí a žádnou speciální ochranu nepotřebují.

    Proto je "ochrana dětí na Internetu" zbytečná. Hloupým nepomůže a chytré ji nepotřebují!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).