Úspěšný návrat na obrazovku televize Prima má za sebou investigativní reportér Josef Klíma. Jeho nový pořad Očima Josefa Klímy sledovalo ve středu večer od půl desáté po seriálu Cesty domů 653 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 19,27 procentům publika. Klíma tak ve stejném vysílacím okně oslovil o 150 tisíc diváků více než repríza kuchařské reality show Ano, šéfe!, již Prima vysílala před týdnem. Tu si nenechalo ujít 504 tisíc dospělých diváků a 16 procent publika. Televize si ale polepšila pouze u diváků starších 55 let, v mladší kategorii 15 až 54 let naopak klesla.
KOMPLETNÍ DATA ZA STŘEDU: Repríza Kriminálky Anděl s milionem diváků ve středu nejsledovanější, Nova jasným lídrem
Zatímco repríza Ano, šéfe! minulou středu od půl desáté zaujala 17 procent publika v kategorii 15 až 54 let, pořad Očima Josefa Klímy oslovil ve stejné cílové skupině necelých 12 procent publika. Pro Primu jsou ale důležitá čísla za širší cílovou skupinu všech dospělých nad 15 let, na kterou prodává reklamní časy. Do budoucna by se ale chtěla přeorientovat na mladší diváky od 15 do 65 let.