Tak ta grafika je fakt luxusní. :) Doufám, že to už konečně bude kompletně všechno v 16:9. A taky doufám, že tý pěkný moderní grafice bude odpovídat i hudba co budou hrát a nebudou tam je starý český vykopávky a nový klipy snad už nebudou dávat tak málo a s několikátýdením nebo dokonce měsíčnim zpožděním.
Grafika není vyloženě špatná (Otázky Václave Moravce nonstop 24h hehe), stále si ale trvám na tom zrušit tu trapnou Drzou Dianu a Limuzínu, vrátit sympatické moderátory z dob DJ diváka a pod., vrátit moderované pořady zaměřujícíse na hudební žánry zvlášť (nedělejte že na to nejsou prachy)...
Jinak asi nejlepší grafika Óčka byla v roce 2006 - 2007, mohli jí upravit a vrátit, nevidím důvod proč ne. Ale to už asi opravdu moc sním...:)) http://youtu.be/V2xZFLtda1M
Geniální by byla inovace, že by si divák mohl sám vybírat, které klipy chce sledovat. Jako na youtube :D
http://www.youtube.com/watch?v=X0neckDFmJU
Díky, samozřejmě, že mám. Hudba se dělá pro lidi, ne pro kritiky. Stejně jako jak to říkal Troška - filmy točí pro lidi, ne pro kritiku. A pokud dokáže Lady Gaga roztančit stovky miliónů lidí a nějakej alternativní umělec jich má na koncertě patnáct, tak je asi jasné, kdo dělá lepší hudbu. Holt platí - Hlas lidu, hlas boží. Bohužel jak vidíš zdejší reakce, spoustu lidí žije v jakémsi světě fantazie. Proto jim pořád doporučuju - vyražte někdy mezi lidi a neseďte pořád u Digizone. Pak to tady je pravidelně zahleněno jejich neuvěřitelnými názory, nad kterými zůstává normálním lidem rozum stát.
Víš kolik takovejch produktů se už vytvořilo a kolik z nich se nechytlo? Samozřejmě, že jde hlavně o zisk, ale za účelem dělání hudby, která se prostě líbí masám. A tyto produkty, které si skutečně na sebe nabalí široké publikum, musíme chtě nechtě považovat za dobrou hudbu, jelikož holt baví většinu planety. Naopak ty produkty, které propadly, asi dobrou hudbu nedělaly.
Hudba se určuje na kvalitní podle toho, kolik lidí dokáže zaujmout, kolik lidí dokáže pobavit, roztančit, rozjet... O tom je hudba, aby lidem zpříjemnila den a čím víc lidí baví, tím je lepší. Naprosto jednoduchá definice. Hudba vždycky vznikala jako zpestření všedního dne, stačí se podívat na folklór. Nevznikala proto, aby zaujala hudební kritiky, kteří si myslí, že můžou určovat, co je kvalita a co ne. To určují lidi, respektive masy lidí. Tečka.
Konečně super změna a konečně si začínají hrát s tím O, které mají v názvu. Grafika je čistá, moderní, nejvíc se mi líbí ty kruhy při upoutávkách, kdy každý hodí jiný zoom a udělá to pak nesourodý obraz. Chválím!
Nelíbí se mi ale nové logo, sice je lepší než to staré, ale napsat jen nahoru ÓČKO s tím, že se to občas změní jen na O, není zrovna nejlepší, ale budiž.
Celkově se mi nová grafika Óčka líbí, i když mě by se k hudební televizi hodil spíš takový street art a style. Něco ve stylu JOJ, MTV, nebo hudební televize U (myslím, že je rumunská). To znamená grafika s mladými lidmi v barevném oblečení, v barevné grafice a pokud možno ve městech, u budov apod. Chápu, že mají jako hlavní barvy červenou a bílou, ale je to pak celé takové mdlé. Chce to rozjasnit, hodit do měst a přidat na takovém tom hip hop stylu, zkrátka aby to bylo co nejvíc pro klasické teenagery a mladé. Tohle je spíš takový higher alternative style, který ale asi není úplně nejvhodnější pro typické diváky Óčka. Ale uvidíme, každopádně to co jsem napsal, je pouze to, jak bych grafiku Óčka pojal osobně. Tohle je taky dobré a jsem hlavně rád, že konečně změnili to hrozné logo v červeném rámu.