Óčko rok po návratu do multiplexu 3: dvojnásobný podíl a nejmladší publikum

9. 7. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAFY – Vstup do celoplošného pozemního multiplexu se Óčku vyplatil, vypočítává agentura Atmedia, která televizi zastupuje při prodeji reklamních časů

Dvojnásobný podíl na publiku než před rokem má po návratu do celoplošného pozemního multiplexu 3 hudební televize Óčko. Přispěl k tomu i větší příklon k lifestylu v programovém schématu, konstatuje agentura Atmedia, která Óčko zastupuje při prodeji reklamních časů. “Navýšením pokrytí se stanice stala neodmyslitelnou součástí televizního trhu. Stabilní přízně dosahovala jak u diváků ve věku 15-34 let, tak i u skupiny 15-54 let, kdy její měsíční podíl na sledovanosti neklesl pod hranici 1,5 procenta v D15-34 a 1 procento v D15-54,” uvedla ředitelka pro strategii Atmedia Michaela Vasilová.

CIF25

K TÉMATU: Óčko Expres, třetí kanál Óčka, bude vysílat v HD rozlišení. Dostat se chce i do DVB-T v Praze

Zdvojnásobení podílu na publiku dosáhlo Óčko ve strategické cílové skupině diváků od 15 do 34 let. “Óčko zvýšilo zásah na úroveň 2,6 milionu diváků ve věku 4+ za měsíc, co představuje nárůst o 77 procent. Nyní Óčko dělá denně společnost 86 procent diváků více, než před vstupem do multiplexu 3,” upozorňuje Vasilová. “Po obchodní stránce stanice také nezklamala. Natočila o 87 procent více GRPs (gross rating point, ratingový bod, na který se prodává reklama podle dosažené sledovanosti, pozn. Red.) než tomu bylo před vstupem do multiplexu 3,” dodala s tím, že na Óčku již inzerovalo 60 procent zadavatelů reklamy v Česku.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).