Dvojnásobný podíl na publiku než před rokem má po návratu do celoplošného pozemního multiplexu 3 hudební televize Óčko. Přispěl k tomu i větší příklon k lifestylu v programovém schématu, konstatuje agentura Atmedia, která Óčko zastupuje při prodeji reklamních časů. “Navýšením pokrytí se stanice stala neodmyslitelnou součástí televizního trhu. Stabilní přízně dosahovala jak u diváků ve věku 15-34 let, tak i u skupiny 15-54 let, kdy její měsíční podíl na sledovanosti neklesl pod hranici 1,5 procenta v D15-34 a 1 procento v D15-54,” uvedla ředitelka pro strategii Atmedia Michaela Vasilová.
K TÉMATU: Óčko Expres, třetí kanál Óčka, bude vysílat v HD rozlišení. Dostat se chce i do DVB-T v Praze
Zdvojnásobení podílu na publiku dosáhlo Óčko ve strategické cílové skupině diváků od 15 do 34 let. “Óčko zvýšilo zásah na úroveň 2,6 milionu diváků ve věku 4+ za měsíc, co představuje nárůst o 77 procent. Nyní Óčko dělá denně společnost 86 procent diváků více, než před vstupem do multiplexu 3,” upozorňuje Vasilová. “Po obchodní stránce stanice také nezklamala. Natočila o 87 procent více GRPs (gross rating point, ratingový bod, na který se prodává reklama podle dosažené sledovanosti, pozn. Red.) než tomu bylo před vstupem do multiplexu 3,” dodala s tím, že na Óčku již inzerovalo 60 procent zadavatelů reklamy v Česku.