Vlákno názorů k článku Odchody lidí a šmírovací software. České Kerio je po akvizici od GFI v rozkladu od Ben - Nevidím v tom problém. GFI je mnohem větší firma,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 8. 2017 15:40

    Ben (neregistrovaný)

    Nevidím v tom problém.

    GFI je mnohem větší firma, než Kerio. Portfolio se částečně překrývá. GFI má na trhu mnohem kvalitnější a komplexnější antiviry a antispamy pro mailserver, než to co je v Keriu. Toto asi dokáží udělat lépe jejich stávající vývojáři, než ti co seděli v Keriu. Mají produkty pro archivaci mailserverů atd. Ale nikdy co si pamatuji neměli žádný kompletní mailsever. Tímto si doplní portfolium produktů a uvidíme, kam Kerio posunou. Pokud se jim do Keria podaří integrovat to dobré, co má v sobě například MailEssentials od GFI, tak to posune Kerio kvalitativně vpřed.

  • 27. 11. 2017 14:17

    UGH (neregistrovaný)

    S odstupem času pár měsíců zhodnotím situaci, která je ale poněkud odlišná od toho co popisujete. Nyní lze asi už zhodnotit, že Váš pohled byl možná trochu naivní:

    1) vydání aktualizací (nových verzí) produktů Kerio Control a Kerio Connect klesla tento rok na minimum - od převzetí GFI se prakticky vývoj zastavil...

    2) Kerio Connect ve verzi 9.2.5 dokonce vydali až na 3. pokus, protože ani jedna z verzí (přestože nebyly označeny jako Beta) nebyla 100% funkční - buď nešla nainstalovat nebo jsou případy, kdy dokonce vyřadila Mailserver, nebo aktualizace obsahovala zcela nefunkční antivir...

    3) Technická podpora Keria byla ukončena, resp. přesměrována na nadnárodní support GFI, který co do znalostí produktů Kerio, tak i doby reakce je ve výsledku poklesem kvality služeb. O reakcích na diskusních fórech Kerio ani nemluvě.

    4) pár dní po akvizici jsem se zúčastnil webináře výkonného ředitele GFI, který mluvil o tom, jak chtějí dělat vše pro zákazníky, a jejich první krok je začlenění produktů Kerio do struktur mateřské firmy GFI a proto potřebují nějakou minimální dobu (pár týdnů hájení), než se vše podaří. Ano, to znělo samozřejmě logicky, ale necelý rok po odkoupení Keria je jeho vývoj v troskách a lze konstatovat, že nové verze se nevydávají, nebo jsou nestabilní.

    Doba hájení už skončila - nyní začnou zákazníci Keria hledat jinou alternativu, které nejde jen o rychlé krátkodobé dividendy akcionářů, ale o kvalitní rozvíjející se produkt, který poroste. Zákazníci nejsou tak naivní, aby platili tučné Maintenance poplatky za nic...

  • 9. 2. 2018 14:56

    kyssling (neregistrovaný)

    Zdravím, přečetl jsem si váš komentář a mám tedy zřejmě nyní o starost méně.

    Původně jsem do menší firmy chtěl místo stávající routeru zakoupit Kerio Control Box, ovšem když se podívám na vývoj aktualizací (cca 3 za minulý rok) a reakce na oficiálním fóru jsem kosternován ...
    Pravděpodobně vybereme Zyxel USG60.

    Myslíte, že se ještě může GFI zmátožit ? Nebo vybírat v současné době Kerio je nesmysl ?

    Díky za odpověď !

  • 12. 5. 2018 11:54

    vakus (neregistrovaný)

    Sucasna situacia je velmi zla. Prisli sice nejake nove verzie, no malokto sa ich odvazi nainstalovat. Sposobuju totiz problemy. Bud zmiznu emaily klientom, alebo to casto pada, alebo nejdu VPN-ky (KControl),...
    Nestastie pre uzivatelov Keria. Cim skor prec !

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).