Vlákno názorů k článku Odeberte lidem z P.R. Internet! od Ladislav Zajicek - Pokud by takhle telefonoval nekdo z periodika do...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2000 4:27

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    Pokud by takhle telefonoval nekdo z periodika do firmy, ktere se obsah clanku tyka, povazoval bych to za zcela OK. Ona firma muze volajiciho odkazat na reklamni agenturu, nebo dojednat inzerci sama hned. Pokud jde o firmy, ktere maji plany, s nimiz nechteji hybat, je to mimo misu. Ale (skoro) kazda firma, o niz se nekde pise, jednak rada uslysi o tom, ze o ni nekde neco vyjde, a pokud clanek bude trochu sirsi, mohla by zvazit i inzerci ve svuj vlastni prospech (ne jen ve prospech periodika). To je vec zvazovani. Periodikum samozrejme musi pocitat i s negativni reakci.
    Mimochodem, agentury nezivi jen posilani e-mailu. Periodika maji financni zdroj sve existence v podstate jen v inzerci. Kdyby peridoka informacne fungovala tak, jako ty agentury s jejich e-maily, sla by ke dnu:)
  • 31. 10. 2000 17:11

    Vítězslav Dohnal (neregistrovaný)
    Co byste doporucil na telefonicke otravovani pracovniku marketingovych oddeleni nekterych (casto docela renomovanych) periodik:"My jsme pro nas clanek pouzili Vase informace, nechcete si k nam dat inzerat?"

    V. D.
  • 31. 10. 2000 16:28

    Jan Hála (neregistrovaný)
    Jedinou faktickou poznamku: zbozi, byt sebelepsi, se samo(=bez reklamy) neproda...
  • 31. 10. 2000 9:39

    Tomas Borecky (neregistrovaný)
    Samozrejme, mozna by stalo za uvahu vypracovat neco jako desatero a to se pokusit vseobecne prosadit. Dalsi veci je, proc to PR agentury delaji. Neni to kvuli reklame? A reklama je prece nekym a z neceho placena. Mozna ze kdybychom prestali kupovat vyrobky na ktere je reklama, nezbyly by tem firmam penize a byl by pokoj. Vzdyt se rika, ze dobre zbozi reklamu nepotrebuje a "prodava se samo"....
  • 31. 10. 2000 8:14

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    Ke mne se toho nastesti nikdy neritilo moc, protoze jsem si vypracoval par zvyku. Poprve to jen vymazu. Na druhe "info" ze stejneho zdroje reaguju: "Tahnete s tim spammingem ke vsem certum!". Pokud prijde znova neco, zopakuju svou prosbu. Nic? Nasleduje blokada v Sendmailu "We do not relay..."
    Jinak vsechny body uvedene v clanku bohuzel vetsinou sedi. Nektere zdroje jsem neblokl a jejich emaily dal prijimam (nikoli shodou okolnosti pouzivaji format TXT, odkazy na Web a obsah je strucny, lec jasny:)
    Firmam se nelze divit, ze se chteji dostat do povedomi i prostrednictvim clanku. Ale blbeji, nez to delaji ony agentury, to snad uz ani delat nejde. Zrejme jim firmy plati dost na to, nez aby musely zacit pouzivat rozum. Ve svych News on Net jsem na podobne zhuverilosti uz nekolikrat poukazal, ale vetsinou se nic nemeni uz spoustu let.
    Na telefonicke otravovani z agentur doporucuju protiutok: "Tak si sem dejte inzerat. Coze? Vy nechcete zadat inzerci? Tak proc sem, proboha, volate?":)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).