Vlákno názorů k článku Odhadování ze souvislostí změní vše, vyhledávání i SEO od lol - aha a proto na sebe nevemou nic "neznackovyho"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2010 4:54

    lol (neregistrovaný)

    aha a proto na sebe nevemou nic "neznackovyho" nebo si poridi cinsky mobil ze? mozna jsou "resistentni" na reklamu praciho prasku, ale takto to zgeneralizovat je totalni kravina.

  • 17. 12. 2010 18:10

    bez přezdívky

    hehehe. kdyz moderni marketing rika, ze produkt/sluzba je pro mlade, tak tim mysli, ze je ve skutecnosti pro blbe (a vetsinou starsi). Mladi jsou vetsinou vuci reklamne vubec nejodolnejsi. :-)

  • 17. 12. 2010 10:08

    Mike (neregistrovaný)

    Lidi, který vědí co chtějí, nikdo nemá rád! Protože dneska je kšeft úplně všude, na Internetu dvojnásob. Lidi, který vědí co chtějí, si nekoupí blbosti. Ale dneska se všude prodávají blbosti, na Internetu dvojnásob.
    Připadá mi, že všechno nové je určené pro puberťáky, kteří jednak moc nevědí co chtějí, ale hlavně kolikrát nemají co dělat. Taky mi připadá, že na každém rohu zakopnu o markeťáka, ktereý mi něco vnucuje. I kdybych to náhodou potřeboval a chtěl, nekoupím si to od něj. Z principu. Obchod si najdu sám.
    Zatím jsem všechny novinky od Google (s výjimkou překladače) víceméně nepotřeboval. Ať už jde o náhodné hledání z úvodní stránky (nemám co dělat, tak mi to něco nabídne), našeptávač (podívám se, co hledají ostatní a budu se chovat jako stádo), zobrazování výsledků v reálném času (nějak se mi obsah obrazovky furt mění pod rukama, o náročnosti na přenosy ani nemluvě, fúúúj) ebo jánevímco. Naštěstí to všechno šlo vypnout. Doufám, že i tohle bude jen fakultativní výstup.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).