Napadlo mě prakticky to samé. Vzhledem k tomu, že se jedná o mediální agenturu, tak se IMHO týká trhu firem, které využívají mediálních agentur a nebere v potaz to, že spousta firem si díky AdWords dokáže dělat (případně outsourcovat) reklamu sama. Takže internetová reklama může klidně růst, zatímco OMD bude tvrdit opak. Stačí si tedy položit otázku, jaké peníze přes OMD netečou a víme, jak celý odhad OMD stojí na vodě.
Případně zavolá s tím, co jste si to sakra dovolili jít za klientem osobně. Ještě jednou si to dovolíte a zavřeme kohoutek peněz... Bohužel je tohle realita.
Českému internetu by výrazně pomohlo narovnání ve vztazích ZADAVATEL-*AGENTURA*-VYDAVATEL. Právě neuvěřitelná procenta pro agentury za nic vysávají z vydavatelů neuvěřitelné peníze - vyjímkou není až 70% částky inkasované agenturou od zadavatele. Bohužel není možné se domlouvat napřímo, většina velkých zadavatelů reklamy pracuje přes agentury. Znám i případ, kdy se domluvil obchodník přímo s klientem na částce a obchodníkovi pak zavolala ženská z agentury kolik si prý má naúčtovat!!