Vlákno názorů k článku Odhady příjmů z internetové inzerce: další propady i tlaky zadavatelů od PN - Bere tento odhad OMD v úvahu sítě PPC,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 9. 2009 12:37

    PN (neregistrovaný)
    Bere tento odhad OMD v úvahu sítě PPC, zejména AdWords?

    A bere v úvahu affiliate programy, které mediální agentury neřeší prakticky vůbec?
  • 8. 9. 2009 17:06

    bb (neregistrovaný)
    Napadlo mě prakticky to samé. Vzhledem k tomu, že se jedná o mediální agenturu, tak se IMHO týká trhu firem, které využívají mediálních agentur a nebere v potaz to, že spousta firem si díky AdWords dokáže dělat (případně outsourcovat) reklamu sama. Takže internetová reklama může klidně růst, zatímco OMD bude tvrdit opak. Stačí si tedy položit otázku, jaké peníze přes OMD netečou a víme, jak celý odhad OMD stojí na vodě.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).