aby se zabývala tím, jak aktualizovat autorské právo tak, aby bylo v souladu s moderní dobou? To je asi jako očekávat od jiných zločinců, BSA, že bude provádět osvětu a propagovat opensource.
ČPP rozhodně nemá zájem na moderním autorském právu, naopak se snaží zakonzervovat stávající stav, nebo ještě raději zvýšit buzeraci - viz jejich podpora ACTA apod. Jejich primárním úkolem je vyděračství a to by se pak špatně dělalo.
Ono to sice ještě chvilku potrvá, ale revize je opravdu nutná a ani odpor ČPU a dalších organizací (hlavně v USA, protože tam je většina práv) na tom nic nezmění. Ono totiž nejde dlouhodobě dělat z naprosté většiny lidí zločince, ať si o tom myslíme co chceme a tyto organizace si kupují politiky jak na běžícím pásu. Protože pokud to překoná určitou hranici (a úspěch pirátských stran v Evropě ukazuje, že to začíná být zajímavé), ta většina ty politiky nakonec vymění. Znám pár lidí, kteří se pohybují v nejvyšších kruzích (politiky, soudce, ...) a nikdo z nich nemá problém si stáhnout film na ulož.to.
Nakonec se to ale stejně změní. Jde jenom o to, zda nějak lidsky, nebo až skrze nějakou tragédii. Ty vámi zmíněné masakry jsou právě příkladem té tragédie, podobně 2. světová válka nebo politické procesy v 50. letech v ČSR. Ve všech případech by bylo mnohem lepší, kdyby se včas přistoupilo na to, že to (komunistickou revoluci, nacismus) sice chce čím dál víc lidí, ale je to špatně. Zrušení ochrany autorských práv sice asi nebude takovou tragédií, ale pořád přece nemusíme jít cestou zrušení, chaosu a opětovného budování.
Sexuální perverze zvaná křesťanství je v rozporu s přirozenou lidskou sexualitou. Socialistické režimy všeho možného střihu (včetně nacismu nebno současného eurosocialismu) jsou zase perverzí ekonomickou.
A ani nejsilnější represe nedokázaly zabránit tomu, aby se lidé chovali podle své přirozenosti. A nakonec, s výjimkou toho posledního jmenovaného, tyhle režimy padly, ať už krvavě nebo méně krvavě. A ten poslední zcela jistě padne také.
Bylo. Pak se vynalezly cihly a začaly se stavět domy. Také bylo přirozené, že se svítilo loučemi, dnes máme elektřinu. A bylo přirozené, že se kupovaly gramofonové desky. Pak přišly magnetofony... Dnes je přirozené, že si to, co se mi líbí stáhnu z netu, nebo nahraju z rádia, či TV. Takže se k tomu dostanu legálně a zdarma. Svět se holt vyvíjí a časy, kdy konzument byl rukojmím umělců a producentů jsou pryč. Že se to producentům nelíbí je jejich problém, stejně dobře by mohli ječet výrobci petrolejek, že jim elektřina zničila kšeft.
Také bylo přirozené posílat Židy do koncentračních táborů, ostatní neárijské rasy (třeba Češi) měly jít v druhém kole. To je podle vás taky pokrok a taky to vítáte?
Konzument bude rukojmím umělců vždy, protože jaksi umělce k tvorbě nijak nedonutíte. Můžete je motivovat třeba penězi – to se vám ale nelíbí a chcete tuto možnost zrušit.
Pro mne osobně by mohli všichni umělci okamžitě vyhynout, nijakou újmu bych nepocítil. Pokud jde o ty koncentráky, je to stejná součást dějin, jako ta koňka, nebo petrolejky, přišlo to, neosvědčilo se to a zase to odešlo. A časem dojde k tomu, že umělci se budou živit stejně, jako dřív, ostatně už to tak funguje, aspoň v Praze. Houslista stojí na rohu, šmidlá a vybírá do čepice. Když usoudí, že mu to stačí, sbalí krám a jde. A obejde se bez OSY, autorského zákona a dalších zbytečností, zejména bez producentů, reklamářů a dalších parazitů.