Mohl jsem jako člověk, co vytvářel obsah pro oba dva servery, resp. jejich motoristických sekcí, vidět a zažít jejich administrační rozhraní a jako amatér, co se možná až příliš vrtá v různých CMS a zkoumá jejich technologie a funkce, jsem se nestačil divit, jak vypadá honosný portál z "druhé strany".
Pokud jsem za zhruba dvouletou spolupráci s Centrem užasl, že něco tak hrozného může fungovat (a přes odpovědného managera dosáhl provedení alespoň několika vylepšení různých importů a vkládání obrázků), zakusil jsem letmo po dalším roce rozhraní Atlasu a nestačil žasnout... v negativním slova smyslu.
Pokud se umění odpovědných programátorských týmů obou serverů nějak markantně nezlepšilo, žádná škoda v jejich redukci...
Nasledne jste presel do Seznamu a do Google a nestacil jste taktez negativne zasnout. Tak jste si sedl a za pet minut jste napsal nove CMS, ktere predci vsechny ostatni.:-)
Vas clanek nema zadnou vypovidaci hodnotu a da se rici, ze podobnych kecu jsem na netu cetl stovky. Take bych mohl napsat, ze jsem pracoval v Centru a v Atlasu a ze podminky jsou hrozne, programatori preplaceni atd..
Proste - kdo mi vyvrati, ze lzu?
Kdybyste napsal konkretni body co Vam nevyhovaly, jak konkretne jste s danymi systemy pracoval, mohl by mit Vas prispevek alespon nejakou hodnoutu. Takhle je to .....
Nic takového přece nepíšu. Co se týče CMS, celkem se vyznám v implementaci TYPO3, který mi vyhovuje asi nejvíc.
Body co mi nevyhovovaly u Centra, resp. u kterých jsem prosadil vylepšení (hromadný upload a tagování fotek), jsem namátkou vypsal. Pokud mám zmínit další, tak tak naprosto nemožný způsob přidávání obrázků do článků metodou "mkrni do jedné tabulky s obrázky, opiš číslo, přepni na článek, vlož to číslo do seznamu obrázků a pak ještě udělej v textu speciální značku". Pokud mám zmínit ještě další, tak třeba nutnost předgenerování obsahu příslušného serveru po vydání článku (jakoby to neměla být automatická funkce CMS - že různé části webu mají různé cache - některé se aktualizují ob jednu minutu, jiné třeba jednou za den, a jiné třeba jen když nastane změna obsahu).
Nicméně k jejich invektivu: není dodavatel jako dodavatel a není zákazník jako zákazník. Existují zákazníci, kteří si rádi zaplatí kvalitu, které se jim dostane, poskytnou-li alespoň špetku synergie. Těm pak není co vytknout a spokojenost panuje na obou stranách. Pak existují zákazníci, jimž dodávat kvalitní materiál a sledovat co se s ním následně děje hraničí s masochismem.