Nicméně k jejich invektivu: není dodavatel jako dodavatel a není zákazník jako zákazník. Existují zákazníci, kteří si rádi zaplatí kvalitu, které se jim dostane, poskytnou-li alespoň špetku synergie. Těm pak není co vytknout a spokojenost panuje na obou stranách. Pak existují zákazníci, jimž dodávat kvalitní materiál a sledovat co se s ním následně děje hraničí s masochismem.
Nic takového přece nepíšu. Co se týče CMS, celkem se vyznám v implementaci TYPO3, který mi vyhovuje asi nejvíc.
Body co mi nevyhovovaly u Centra, resp. u kterých jsem prosadil vylepšení (hromadný upload a tagování fotek), jsem namátkou vypsal. Pokud mám zmínit další, tak tak naprosto nemožný způsob přidávání obrázků do článků metodou "mkrni do jedné tabulky s obrázky, opiš číslo, přepni na článek, vlož to číslo do seznamu obrázků a pak ještě udělej v textu speciální značku". Pokud mám zmínit ještě další, tak třeba nutnost předgenerování obsahu příslušného serveru po vydání článku (jakoby to neměla být automatická funkce CMS - že různé části webu mají různé cache - některé se aktualizují ob jednu minutu, jiné třeba jednou za den, a jiné třeba jen když nastane změna obsahu).
Nasledne jste presel do Seznamu a do Google a nestacil jste taktez negativne zasnout. Tak jste si sedl a za pet minut jste napsal nove CMS, ktere predci vsechny ostatni.:-)
Vas clanek nema zadnou vypovidaci hodnotu a da se rici, ze podobnych kecu jsem na netu cetl stovky. Take bych mohl napsat, ze jsem pracoval v Centru a v Atlasu a ze podminky jsou hrozne, programatori preplaceni atd..
Proste - kdo mi vyvrati, ze lzu?
Kdybyste napsal konkretni body co Vam nevyhovaly, jak konkretne jste s danymi systemy pracoval, mohl by mit Vas prispevek alespon nejakou hodnoutu. Takhle je to .....
Mohl jsem jako člověk, co vytvářel obsah pro oba dva servery, resp. jejich motoristických sekcí, vidět a zažít jejich administrační rozhraní a jako amatér, co se možná až příliš vrtá v různých CMS a zkoumá jejich technologie a funkce, jsem se nestačil divit, jak vypadá honosný portál z "druhé strany".
Pokud jsem za zhruba dvouletou spolupráci s Centrem užasl, že něco tak hrozného může fungovat (a přes odpovědného managera dosáhl provedení alespoň několika vylepšení různých importů a vkládání obrázků), zakusil jsem letmo po dalším roce rozhraní Atlasu a nestačil žasnout... v negativním slova smyslu.
Pokud se umění odpovědných programátorských týmů obou serverů nějak markantně nezlepšilo, žádná škoda v jejich redukci...