Dobrý den,
díky za vaše slova, důvěru i čtenářskou věrnost. Naprosto rozumím vašemu pohledu na věc a vážím si toho, že jste nám ho upřímně napsal. Podobný útok je těžké přejít mlčením, zvlášť když je zcela neopodstatněný, snad jen v tom poprosím o pochopení. Ale věřte, že ani my nechceme naše čtenáře zatěžovat podobnými věcmi, a proto jsem přesvědčen, že se jedná o naprostou výjimku.
Mějte se pěkně, Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info
Dobrý den, již pár let považuji Digizone za profesionální web. A souhlasím s Vámi ohledně citací atd. Velmi si Vás považuji za to jak ve svých aktualitách korektně napíšete, že určitá konkurence informovala o něčem první.
Ale poslední dobou mi velmi vadí, jak se z mého pohledu "čtenáře a zákazníka" chováte velmi dětinsky a neprofesionálně. Nezlobte se, ale jako Vašeho věrného čtenáře mě bohužel nezajímá číst si podobné články. Tyto problémy bych asi řešil právní cestou. My vám přečtením takovéhoto článku nedokážeme pomoci a jelikož se poslední dobou snažíte prezentovat jako profesionální web, za který díky jeho kvalitám bychom měli platit, působí to velmi komicky.....
Na závěr chci říct, že stále rád čtu články na Vašem webu, jenom mám problém s těmito typy článků.