Bohužel se rozmáhá jako mor, že lze podobné služby využívat jen přes aplikace do mobilů a tabletů (navíc často jen do některých, v tomto případě zatím jen iPhone). Pro každou službu se tedy musí nainstalovat samostatná aplikace a v případě Androida jí dát požadovaná práva. Kdo by chtěl ty služby využívat pohodlně přes web, bez šmidlání prstem po displeji, má smůlu. Samozřejmě ať si každý dělá, co chce, ať se připravuje o potenciální zákazníky. Nepříjemné ale je, že je to nakažlivé.
Jako mobilni vyvojar bych rekl, ze tohle je jedna z klasickych chyb mladych firem na objednavani sluzeb.
Web nema byt posledni veci, web musi byt prvni veci, co se dela. Mobilni aplikace jsou hezka vec (nice-to-have), ale lide si je obvykle nechteji instalovat, protoze jim zabiraji prostor, blbe se jim hledaji atd. Hlavne pokud neco pouzijete jednou za mesic nebo to chcete jen vyzkouset, tak na to opravdu nechcete instalovat specifickou aplikaci.
Z hlediska ekonomiky - vyvoj mobilnich aplikaci je drazsi, pomalejsi a hure udrzovatelny, a zajisti nekolikanasobne mensi zakaznicke pokryti nez jedna responsivni webova aplikace.