Vlákno názorů k článku Odstartovala služba To je masáž! na objednání maséra domů či do kanceláře od kojot4 - Docela by mě zajímalo, s kolika vytíženými lidmi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2015 13:10

    kojot4

    Docela by mě zajímalo, s kolika vytíženými lidmi a uživateli masáží se autoři aplikace bavili. Jak dospěli k tomu, že tohle je ten hlavní problém, který vytížení lidé řeší?

    Já třeba pár lidí, kteří mají peníze a nemají čas znám. Zpravidla nebydlí v Praze, ale za Prahou a obvykle v dosahu max. 10 minut autem mají k dispozici masážní studio. Jsou to lidi, kteří mají auto, nějaký ten barák atd...

    Ok, řeknu že se někdo takový, kdo má zbytečné prachy, chce si pozvat někoho do domu atd. najde. Stejně mi nejde do hlavy, kolik takovýhle lidí je a jaký bysnys plán tu je...

    Já znám lidi, co vydělávají 100-200.000 Kč / měsíčně a nemyslím si, že by to využili, většinou právě mají v dosahu masérské studio.

    Když vezmu v úvahu, jak nízká cílová skupina to je, jak nízké marže jsou na masážích (konkurence je v tomhle oboru opravdu drsná), snažím se ze všech sil přijít na kloub tomu, jak to bude živit 4 lidi makající na projektu.

    Možná jsem staromódní, ale nebylo by opravdu fajn zajít za těmi vytíženými lidmi co mají prachy, a promluvit si s nimi co řeší za opravdové problémy a pomoci jim s nimi? Předpokládám, že masáže to zrovna nebudou ;-)

  • 14. 7. 2015 14:14

    Lukáš Bašta (neregistrovaný)

    My právě vidíme velkou výhodu v tom, že nikdo nikam jezdit nemusí. Prostě jste doma, nemusíte se převlékat, upravovat/líčit a jezdit tam a zase zpátky :) Jste u sebe doma, v županu, v pohodě a terapeut přijede za Vámi. Klidně se můžete před masáží osprchovat, přičemž je to Vaše domácí sprcha. Klidně se můžete osprchovat i poté. Nebo se rovnou svalíte na gauč či do postele. V tomhle vidíme velkou výhodu. Na Prahu se pak zaměřujeme z čistě pragmatických důvodů - chceme mít jistotu, že všude budeme včas. Samozřejmě, rozšíření rozvozů časem se rozhodně nebráníme. I proto, že je tam zajímavá klientela, jak sám naznačujete. Zkuste nás a věřím, že tomu přijdete na chuť ;)

  • 15. 7. 2015 0:13

    kojot4

    Trošku vám unikla pointa, o které mluvím. Kdo je vaše cílovka? Jak utrácí, jak se rozhoduje, jak myslí?

    Chápu to správně, že taková vaše představa je manželka bohatého manažera, která bývá doma, stará se o sebe, chodí tam v županu, nudí se a jak se ukousává nudou, tak si přijde na Lupu přečíst váš článek, stáhne si aplikaci do iPhone, a protože ji přijdete super, tak si objedná masáž?

    Kolik takovýhle slečen reálně v Praze je? Jak je oslovíte, proč si vyberou zrovna vás a ne masérku, co chodí k jejich kamarádce?

    Na druhou stranu tu píšete, že jde o velmi vytížené lidi - ti chodí doma v županu a dávají si sprchu před masáží a po masáži?

    Jakou budete mít přirážku, kolik takových masáží měsíčně proběhne?

    Jsou to zcela validní otázky, které si kladu při uvažování o zakládání svého byznysu. Nejdříve si určím, např.: "chci vydělat 100.000 Kč / měsíčně", od toho si odvodím: "potřebuji 100 lidí co mi budou platit 1.000 Kč měsíčně, nebo 1.000 lidí, co mi budou platit 100 Kč / měsíčně"... Pak si řeknu: "kolik takových lidí znám? Jak se k nim dostat?"... Pak jdu na věc a snažím se získat schůzku minimálně s 1 potencionálním klientem... A až tu schůzku získám, tak se s ním nebavím o mých nápadech, ale o problémech co řeší on... A pak zjistím, že třeba jsem vedle jak ta jedle, že by za to co si myslím, že je pro něj super nedal ani korunu.

    Stále tu zůstává ta moje otázka co jste nezodpověděli - jak vypadá váš ideální klient a jestli jste s ním už mluvili, co ho nejvíce zajímá, co řeší, jak vybírá masérské služby a co je pro něj důležité?

  • 15. 7. 2015 9:15

    xls (neregistrovaný)

    Naprosto přesně. Jakýkoli podnikatelský nápad je potřeba takhle potřeba překontrolovat pár aritmetickými operacemi. Docela mě překvapuje, kolik začínajících firem tohle vůbec nedělá. Na začátku je vždycky nějaký super nápad, ale pokud to nemá šanci si na sebe dlouhodobě vydělat, tak je to ekonomický nesmysl, který funguje jen tak dlouho, co do toho někdo pumpuje peníze nebo na tom dělám zadarmo..

  • 16. 7. 2015 23:56

    Blim (neregistrovaný)

    Načem hypotézy a "aritmetické operace" založit, jaké neznámé zvažovat a jaké jejich relevance. Pokud je to únosné (viz stačí start s jedním OS) tak je nejlepší to vyzkoušet než to blbě spočítat, často se ukáže další směr konání. Toť alespoň mé zkušenosti.

  • 14. 7. 2015 23:31

    T... (neregistrovaný)

    Nevydělávám sice tolik, ale tuhle službu bych i využil, bylo by to pro mě pohodlnější a příjemnější než někam jezdit (a to mám taky v okolí několik masáží). Ovšem asi právě kvůli tomu, že to mám v okolí nedaleko, nebudu vyhazovat na prostředníky víc než stojí jedna masáž. Osobně si myslím, že nejrozumnější cestou bude si najít maséra z okolí se kterým si něco podobného domluvím a jistě nebude chtít příplatek 150% za "masáž do domu".
    To je mor podobných služeb, které sami nic extra nepřináší, že užitečnou věc zabijí cenou (ano chápu, že jiní to řešit nebudou a klidně to zaplatí, nic proti tomu, mimo Prahu to bude dost těžké, na to už dojelo mraky podobných služeb - Praha je a nemyslím to nijak negativně, jiný svět)

  • 20. 7. 2015 10:59

    Janko Hrasko (neregistrovaný)

    Lidi ve vasi cilovce hlavne radi setri cas, takze to pre ne ma vyznam. Akorat ze podobne sluzby jiz existuji a za 1/3 ceny. Takze i to si kazdy spocita.. Cim bohatsi, tim vic setri mimochodem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).