Treba proto, ze s IM nemusi clovek rvat pres celou kancelar, ale hezky potichu napise, co ma na mysli. Treba proto, ze IM klient si pamatuje historii komunikace a diky tomu, ze tam lze na rozdil od telefonu vkladat treba url, tak si tam ty informace muze clovek v pohode dohledat. Treba proto, ze v IM klientovi si clovek nastavi status a da tim ostatnim jasne najevo, jestli je pritomen a maji mu psat kazdou pitomost, nebo ma praci a maji mu dat pokud mozno pokoj. Treba proto, ze otravy si muze dat clovek docasne nebo trvale na blacklist a tim padem ma od nich pokoj. S temi body z prispevku HollyG souhlasim. Myslim, ze tech vyhod je docela dost, ne?
Na icq (priklad im) muzes taky odpovedet kdy chces.
Na icq dostanes odpoved do nekolika vterin kdyz je dotycny pritomen.
S icq toho cloveka pripadne nerusis.
Dotycny ma cas si rozmyslet odpoved/najit pozadovanou informaci. Staci?
Samozrejme telefon a mail maji stale sve misto...
Pořád nějak nemohu přijít na to, k čemu bych měl IM používat. Jaké má výhody proti emailu a telefonu? Mě připadá, že má samé nevýhody. Email vyřídím, až na to mám čas nebo se mi chce. Telefon je osobnější a ihned a pracuji s ním pořád (gsm). Proč IM?