Vlákno názorů k článku Odvrácená tvář instant messagingu od anton - Treba proto, ze s IM nemusi clovek rvat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 10. 2005 23:50

    anton (neregistrovaný)
    Treba proto, ze s IM nemusi clovek rvat pres celou kancelar, ale hezky potichu napise, co ma na mysli. Treba proto, ze IM klient si pamatuje historii komunikace a diky tomu, ze tam lze na rozdil od telefonu vkladat treba url, tak si tam ty informace muze clovek v pohode dohledat. Treba proto, ze v IM klientovi si clovek nastavi status a da tim ostatnim jasne najevo, jestli je pritomen a maji mu psat kazdou pitomost, nebo ma praci a maji mu dat pokud mozno pokoj. Treba proto, ze otravy si muze dat clovek docasne nebo trvale na blacklist a tim padem ma od nich pokoj. S temi body z prispevku HollyG souhlasim. Myslim, ze tech vyhod je docela dost, ne?
  • 18. 10. 2005 16:00

    HollyG (neregistrovaný)
    Na icq (priklad im) muzes taky odpovedet kdy chces.
    Na icq dostanes odpoved do nekolika vterin kdyz je dotycny pritomen.
    S icq toho cloveka pripadne nerusis.
    Dotycny ma cas si rozmyslet odpoved/najit pozadovanou informaci. Staci?
    Samozrejme telefon a mail maji stale sve misto...
  • 17. 10. 2005 18:18

    tomas (neregistrovaný)
    Pořád nějak nemohu přijít na to, k čemu bych měl IM používat. Jaké má výhody proti emailu a telefonu? Mě připadá, že má samé nevýhody. Email vyřídím, až na to mám čas nebo se mi chce. Telefon je osobnější a ihned a pracuji s ním pořád (gsm). Proč IM?

    Tomáš
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).