"..., a má aktivovánu službu E-účet detail special,..."
Chcete snad říct, že přehled čerpaných částek je nutno samostatně platit jako "extra" službu? Já to mám např. u Oskara zdarma. Stejně tak u (českého) poskytovatele připojení k Internetu.
Jak se pocitaji ony naklady na mistni smycku ? Jsou to v tom zapoctene naklady, ktere ma provozovatel spojene s provozem "dratu v zemi", nebo je v tom zahrut vysledek celeho hospodareni Telecom - tj. vcetne ISDN a podobnych projektu ?
Tele2 nemá důvod křičet, že zákazník Telecomu nemá možnost si zkontrolovat,kolik provolal volných minut či hovorový kredit. ČT totiž nabízí službu E-účet a v rámci této služby si může zkontrolovat ( pokud si zákazník aktivoval službu E-účet detail special ) za posledních 5 dnů stav telefonního účtu. Příklad. Pokud tedy se zákazník rozhodne, že hovorový kredit či volné minuty vyčerpá během jediného dne, dejme tomu 20.dne v měsíci, a má aktivovánu službu E-účet detail special, pak si toto může zjistit, nejpozději však 25. dne v měsíci. Kritika Tele2 je v této věci neopodstatněná.
Navíc je to takový "folklor ", že Telecom má monopol. Pokud vím, monopol ČT skončil někdy na konci roku 2000. A nikdo nikoho nebrání, aby si pronajal na ústředně tzv. poslední míli či smyčku. Ano, ČT kričí, že pronájem místní smyčky je pod úrovni nákladů, však také ČT chtěl před 2 lety po ČTU navýšit měsíční paušály tarifů, které jsou regulovány, to jsou ty tarify HOME a ISDN.
Tarify Telefon nejsou regulovány, jen tak pro zajímavost.
Ano, pokud si Tele2 pronajme místní smyčku, pak zákazník HTS bude platit měsíční paušál ve výši 600,- Kč bez DPH a zákazník ISDN až 1 000,- Kč bez DPH.
Jenže, je to ČTU, co nepovolil navýšit měsíční paušály a tyto paušály jsou v současné době pod úrovní nákladů. Takže obhajoba ČT je na místě.