Paušální neboli volné minuty Telecomu jsou lumpárna. Ale Tele2 si také počíná podvodným způsobem: jeho agenti oslovují domácí uživatele Telecomu a nabízejí jim pevné přehození na TELE2 bez nutnosti předvolby 1002 (TELE2). Přitom je neinformují, kolik volných minut od Telecomu vlastně mají a jak je mohou vybrat, pokud budou pevně přepojeni na TELE2. Musí totiž v tom případě použít předvolbu 1022, což je Telecom! I když tato možnost tu je, uživatel nemá žádnou možnost si zkontrolovat, kolik volných minut mu ještě zbývá a tak neví, kdy má začít volat bez této předvolby. Zejména u tarifů, kde se volné minuty převádějí do dalšího období, tak Telecom inkasuje peníze za službu, kterou nikdy neposkytne.
TELE2 ale také podvodně získá tržby z volání nepoučených uživatelů, kteří si volné minuty nevyčerpají a místo toho volají přes TELE2.
Jinak tvrzení, že volné minuty jsou vázáním ve smyslu:
"vázání souhlasu s uzavřením smlouvy na podmínku, že druhá smluvní strana odebere i další plnění, které s požadovaným předmětem smlouvy věcně ani podle obchodních zvyklostí nesouvisí", neobstojí. Stačí schopný právník a tvrzení uživatele, že si objednává telefon jen k tomu, aby jej někdo mohl zavolat a že sám nemá naprosto v úmyslu někam telefonovat, protože na to nemá nebo má mobil!!!
Ostatní operátoři by se k nátlaku TELE2 pro zrušení volných minut měli hromadně přidat, jinak budou vlastně nepřímo nahrávat Telecomu.
Dělám u TELE 2 toho vašeho "agenata". Ano máte pravdu, že nijak zákazníky neupozorňujeme na to, kolik minut můžou s TELECOMem provolat v rámci volných minut toho kterého programu. Proboha to ani není naše práce. Je mi srdečně jedno, že mluvím po telefonu s troubou, který se neumí spočítat, jestli se mu TELE2 vyplatí nebo ne. Já nabízím službu a zákazník si může vybrat. Navíc, ikdyž si TELE2KOMFORT zákazník zřídí, stačí opravdu jen aby vytočil 1022 před volaným číslem a volá přes TELECOM a tím čerpá ty svoje volné minuty. Jde jen o inteligenci zákazníků, která pravda v mnoha případech pokulhává. A to vaše tvrzení, že si zákazník nemá možnost hlídat minuty. Vy jste na tom s inteligencí asi taky na minimu. Ikdyby si to nehlídal, tak s TELE2 pak volá mnohem levněji než kdyby přešvihnul volné minuty u TELECOMU a stále přes něj volal.
Samozrejme. :-) Prodejce Skodovek musi kazdeho povinne upozornit, ze ceny paliva rostou, ze auta se kradou, ze Mercedes jezdi rychleji, ze do Skodovky se nevejde sedaci souprava, ze na dalnicich se plati, ze v cizine musi mit pas, ze auto neleta, ale jezdi po zemi, ze neplave, nejezdi po kolejich....
Co vsechno je jeste prace kazdeho prodejce cehokoliv?
Praci kazdeho prodejce by melo byt vytvaret spokojeneho zakaznika. Nikoliv zakaznika o kterem uz ve chvili prodeje tusim, ze mu prodavam neco na cem prodela.
No nevím, v prodeji se využívají dva úspěšné způsoby : "win-win" a "I win". První je o tom, že se prodejce bude snažit zákazníkovi dát nějakou hodnotu, kterou vytvořila jeho firma a naoplátku tím od zákazníka něco získá (třeba smlouvu a peníze). Druhý je o tom, že prodejce zákazníkovi něco vnutí, aniž by to zákazník potřeboval a nechá si za to zaplatit.
Oba způsoby jsou správné. V tom je ten zásadní vtip obchodu.
; )
Existují dokonce i takoví prodejci, kteří dokáží přesvědčit zákazníka o tom, že si má výrobek, který už mnoho let kupuje u výrobce, začít kupovat u překupníka. A to je, tuším, nejextrémnější kategorie druhého uvedeného způsobu prodeje.
Nejlepe funguje aplikovat tento postup (sejmuti nozem a penezenkotomie) prave na takovehoto prodejce. Clovek na tom vydela a zbavi se otrapy, cili dve Muchy jednou ranou. :-)
Pokud delas dealera u Tele2 tak se zamysli nad tim, proc se dealeri Tele2 predstavuji jako pracovnici Telecomu a nakonec z nich vypadne objednavka od Tele2.