Vlákno názorů k článku Oficiální web české digitalizace má nedostatky i dobré nápady od anonym - No, ja hlavne nechapu co to a byt...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 5. 2007 18:50

    bez přezdívky
    No, ja hlavne nechapu co to a byt za informacni server (placeny statem) kdyz informace jsou typu "...vzkázal čtenářům DigiZone.cz mluvčí ČT Martin Krafl" nebo "...Převzato ze http://www.digitalnichodsko.estranky.cz" - neni tam jedina konkretni informace kterou by nikdo neznal....
  • 1. 5. 2007 14:38

    anonymní
    Od počátku mi to celé nějak smrdělo, jen mi není jasné, že se s tím nic nedělá. Kritika se valí ze všech stran a není vidět žádná změna k lepšímu. Odpovědí je totální ignorace. Je-li pravda, že David Stádník z ČTÚ vybíral tuto firmu za ministertsvo a teď ji má kontrolovat, je to celé nějaké divné. Beneš aspoň zpropaguje svoji soukromou firmu za státní peníze. K tomu přidá něco málo , co údajně dostane na provizích od místních prodejců, které na letácích pod pláštíkem státu doporučuje:-)

    Web je nadbytečné vyhazování peněz, o informace jde až ve druhé řadě. Kdo je na internetu, má dost zdrojů a informací. Na oficiálním webu jsou beztak převážně převzaté věci bez udání zdroje (celkem dobré webové stránky aktivního prodejce z Domažlic davida Ráče nebo ministerstvo). Novinkou toho oficiálního webu je snad jen rychlé zrušení diskuze:-(
    Nic nového ,než co by se dalo od úředníků zbytečného ministerstva čekat.

    Jen nevím , zda je ten Stádník , který chca nechca docela dlouho spolupracoval na zablokování dnešního monopolu Novy, opravdu tím otcem digitalizace nebo jestli to náhodou nebude trochu jinak:-)

    Už aby se to konečně rozjelo!!!Nový propagační web tomu zcela jistě nepomůže, ale naštěstí ani neuškodí:-)

    Karel
  • 1. 5. 2007 10:53

    Petr Vikomt (neregistrovaný)
    Pominu-li chyby - kdy např. měli datum ukončení analogu v Domažlicích 31.června (až do mého upozornění na chybu), je podle mne nepřijatelné, aby v dnešní době elektronické komunikace byla jedinou komunikační "branou" placená telefonní linka. Navíc jsem měl při volání "štěstí" na operátorku, která o technice asi ani mnoho neví. Takže - za upozornění na chyby jsem ještě musel zaplatit - společnost si vydělala.
    Chudáci lidi, co budou odkázáni na tuto propagaci!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).