Diky za upozorneni na preklepy, opraveno. Co se tyce pojmu "mala agentura", autor mel skutecne na mysli parametr poctu zamestnancu, nikoliv ekonomickych ukazatelu.
I kdyby se jednalo v danem kontextu o pocet zamestnancu, oznacit Advertures za "relativne malou" povazuji osobne za hodne spatny vtip. Autore, kolik internetovych agentur ma tolik lidi jako Advertures?
OgilvyInteractive se na celou věc dívá velmi pozitivně :) Můj osobní názor je, že konkurenční subjekty mohou mít dobré vztahy. Máme kamarády i v jiných agenturách. S Advertures jsme se potkávali v tendrech (i na akcích :) i předtím, takže v tomto směru to nemůže být změna k horšímu. Naopak se těšíme na novou inspirace a třeba společné nápady. Téměř každá jednotka Ogilvy má svůj "stín" a za to roky, to funguje velmi dobře.
je to o akvizici advertures nebo o kvalite czech.cz? navic pokud vim, tak se prave v hodnoceni kristalove lupy umistuje na prednich pozicich...
+ ty preklepy autor je znalec :)
Mozna je to trochu nestastne formulovane, ale nevychazim z relativniho srovnani ceskych agentur, ale klasickeho deleni firem: mala je kazda spolecnost pod 50 zamestnancu, stredni do 250 a velka nad
Dle mého názoru porovnáváte jablka a hrušky. Každá z těchto internetových agentur se specializuje na něco jiného. Navíc když plánujete mediální kampaně, protékají vám firmou další miliony či desítky milionů.
videl ten clanek korektor? :o)
- "jak jak..."
- "mother advertures" - jakoze Matka Dobrodruzna? :o)
Nicmene:
- Advertures je mozna agentura co se tyce zamestnancu, ale co se tyce fin. obratu, nemluve o ziskani klienta typu Vodafone... muzeme stale hovorit o male agenture? :o) Zcela jiste ne.
- Advertures povazuji rozhodne za inovatory a svetlo ceskych on-line marketingovych agentur - maji zajimave napady a dokazou je i realizovat (ac pravda u nich ten processing taky boli). Takova Kofola a jejich pohlednice si zaslouzi zminit kdykoli, kdyz prijde na rec Viralni On-line marketing
Co me mozna trochu mate je pocinani Ogilvy & Mather... respektive samotna WPP i Ogilvy maji v portfoliu agentury, ktere si sami "konkuruji" ale na tak malem lokalnim trhu jako je ten nas...? Hm, jak se na tuhle akvizici divaji v Ogilvy Interactive, ktera poskytuje defacto totozne sluzby? Bude je to vice motivovat k lepsi praci, k vyssim obratum a jak se budou divat na nove adoptovaneho bratricka? Jak to bude vypadat asi v tendrech?...
Do těch čísel je velice pravděpodobně započítán i celý obrat Potenzy, která i přestože mám své mouchy, je pořád jedinou českou affiliate sítí a myslím si, že bude mít na tom obratu docela velký podíl. Posuzovat potom velikost této agentury podle obratu je hodne osemetne a zavadejici.
presne... kolik udelalo cele IInfo, pasujici se coby:
významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb a dlouholetou zkušeností v oblasti e-commerce?
Na ceske internetove podminky Advertures nejsou malym hracem..
Trochu jsem se zarazil u označení "relativně malá agentura". Podle Asociace.BIZ dosáhla společnost Advertures, s. r. o., v roce 2006 obratu 58 milionů korun. Ve stejném roce měla poradenská společnost H1, s. r. o., obrat 7,7 milionů korun. Obrat Dobrého webu se mi dohledat nepodařilo.
Když se podívám na jejich klienty a tyto údaje, nemyslím si, že by se jednalo o malou agenturu.
Zdroje:
1, 2