Trochu jsem se zarazil u označení "relativně malá agentura". Podle Asociace.BIZ dosáhla společnost Advertures, s. r. o., v roce 2006 obratu 58 milionů korun. Ve stejném roce měla poradenská společnost H1, s. r. o., obrat 7,7 milionů korun. Obrat Dobrého webu se mi dohledat nepodařilo.
Když se podívám na jejich klienty a tyto údaje, nemyslím si, že by se jednalo o malou agenturu.
Zdroje:
1, 2
presne... kolik udelalo cele IInfo, pasujici se coby:
významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb a dlouholetou zkušeností v oblasti e-commerce?
Na ceske internetove podminky Advertures nejsou malym hracem..
Dle mého názoru porovnáváte jablka a hrušky. Každá z těchto internetových agentur se specializuje na něco jiného. Navíc když plánujete mediální kampaně, protékají vám firmou další miliony či desítky milionů.
I kdyby se jednalo v danem kontextu o pocet zamestnancu, oznacit Advertures za "relativne malou" povazuji osobne za hodne spatny vtip. Autore, kolik internetovych agentur ma tolik lidi jako Advertures?
Mozna je to trochu nestastne formulovane, ale nevychazim z relativniho srovnani ceskych agentur, ale klasickeho deleni firem: mala je kazda spolecnost pod 50 zamestnancu, stredni do 250 a velka nad
Do těch čísel je velice pravděpodobně započítán i celý obrat Potenzy, která i přestože mám své mouchy, je pořád jedinou českou affiliate sítí a myslím si, že bude mít na tom obratu docela velký podíl. Posuzovat potom velikost této agentury podle obratu je hodne osemetne a zavadejici.