OgilvyInteractive se na celou věc dívá velmi pozitivně :) Můj osobní názor je, že konkurenční subjekty mohou mít dobré vztahy. Máme kamarády i v jiných agenturách. S Advertures jsme se potkávali v tendrech (i na akcích :) i předtím, takže v tomto směru to nemůže být změna k horšímu. Naopak se těšíme na novou inspirace a třeba společné nápady. Téměř každá jednotka Ogilvy má svůj "stín" a za to roky, to funguje velmi dobře.
Diky za upozorneni na preklepy, opraveno. Co se tyce pojmu "mala agentura", autor mel skutecne na mysli parametr poctu zamestnancu, nikoliv ekonomickych ukazatelu.
videl ten clanek korektor? :o)
- "jak jak..."
- "mother advertures" - jakoze Matka Dobrodruzna? :o)
Nicmene:
- Advertures je mozna agentura co se tyce zamestnancu, ale co se tyce fin. obratu, nemluve o ziskani klienta typu Vodafone... muzeme stale hovorit o male agenture? :o) Zcela jiste ne.
- Advertures povazuji rozhodne za inovatory a svetlo ceskych on-line marketingovych agentur - maji zajimave napady a dokazou je i realizovat (ac pravda u nich ten processing taky boli). Takova Kofola a jejich pohlednice si zaslouzi zminit kdykoli, kdyz prijde na rec Viralni On-line marketing
Co me mozna trochu mate je pocinani Ogilvy & Mather... respektive samotna WPP i Ogilvy maji v portfoliu agentury, ktere si sami "konkuruji" ale na tak malem lokalnim trhu jako je ten nas...? Hm, jak se na tuhle akvizici divaji v Ogilvy Interactive, ktera poskytuje defacto totozne sluzby? Bude je to vice motivovat k lepsi praci, k vyssim obratum a jak se budou divat na nove adoptovaneho bratricka? Jak to bude vypadat asi v tendrech?...