videl ten clanek korektor? :o)
- "jak jak..."
- "mother advertures" - jakoze Matka Dobrodruzna? :o)
Nicmene:
- Advertures je mozna agentura co se tyce zamestnancu, ale co se tyce fin. obratu, nemluve o ziskani klienta typu Vodafone... muzeme stale hovorit o male agenture? :o) Zcela jiste ne.
- Advertures povazuji rozhodne za inovatory a svetlo ceskych on-line marketingovych agentur - maji zajimave napady a dokazou je i realizovat (ac pravda u nich ten processing taky boli). Takova Kofola a jejich pohlednice si zaslouzi zminit kdykoli, kdyz prijde na rec Viralni On-line marketing
Co me mozna trochu mate je pocinani Ogilvy & Mather... respektive samotna WPP i Ogilvy maji v portfoliu agentury, ktere si sami "konkuruji" ale na tak malem lokalnim trhu jako je ten nas...? Hm, jak se na tuhle akvizici divaji v Ogilvy Interactive, ktera poskytuje defacto totozne sluzby? Bude je to vice motivovat k lepsi praci, k vyssim obratum a jak se budou divat na nove adoptovaneho bratricka? Jak to bude vypadat asi v tendrech?...
Diky za upozorneni na preklepy, opraveno. Co se tyce pojmu "mala agentura", autor mel skutecne na mysli parametr poctu zamestnancu, nikoliv ekonomickych ukazatelu.
OgilvyInteractive se na celou věc dívá velmi pozitivně :) Můj osobní názor je, že konkurenční subjekty mohou mít dobré vztahy. Máme kamarády i v jiných agenturách. S Advertures jsme se potkávali v tendrech (i na akcích :) i předtím, takže v tomto směru to nemůže být změna k horšímu. Naopak se těšíme na novou inspirace a třeba společné nápady. Téměř každá jednotka Ogilvy má svůj "stín" a za to roky, to funguje velmi dobře.