Názory na spam jsou samozřejmě vždy subjektivně zabarveny. V tomto případě byla zřejmě tolerance adresátů o něco vyšší než obvykle, protože se jednalo o službu, která na českém internetu dosud neexistovala. Positivní hodnota informace o novince tedy převážila negativní reakci na spam jako takový.
Docela zajímavé jsou názory na tento problém v diskusi pod článkem Davida Litváka na http://www.lupa.cz/nazory.phtml?c_id=1627&showall=
Nechápu, jak může u "odborné veřejnosti" vyvolat spamming "spíše přátelské reakce", protože já když jsem dostal potřetí ten stejný mail, odepsal jsem Mytrix jednou provždy. Kolik času mě denně stojí mazání nejrůznějších nabídek, které jsou všechny stylu "tohle vás určitě bude zajímat"! Lidi jako jsou Petrášek jsou však asi natolik zaměření na sebe, že na čas druhých zvysoka kašlou.
Mytrix se u mne znemoznil temi prolhanymi spamy, co posilal. Takhle se seriozni firma nechova a po precteni clanku se mi jedine potvrdilo, ze jsem o naprosto nic neprisel, ze jsem o ty jejich vychvalovane sluzby ani nezavadil.