Pro zákazníky bude mít systém minimální vypovídající hodnotu, ale výdělečný bude určitě. Firmy si budou sobě posílat kladné reference a konkurenci budou špinit.
Takže SMSek by do systému mohlo proudit poměrně dost.
Ted jste uhodil hrebicek na hlavicku. Smyslem celeho projektu totiz neni ochrana spotrebitelu, jak jest prezentovano, ale aby se provozovatel portalu najedl a podvodny obchodnik zustal cely. Kdyz na kazdy negativni ohlas bude muset obchodnich poslat treba 3-5 samochvalnych premiovych sms, to by bylo, aby se portal brzy nedostal z cervenych cisel.
Teď de o to, jestli budou firmy tenhle systém brát nějak vážně. Proč by měly? A co uživatelé? Proč by měli oni? Když chci, jako obyč. uživatel, srovnávačku jdu na heureku, ta si důvěryhodnost vybudovala i bez 30 korunových poplatků.
Heuréka má důveryhodnost? No nevím, pod tím slovem si představuju něco jiného než web který mi na každé hledání recenze na Google vyskočí na prvních pozicích s hláškou, že bohužel ještě žádná recenze nebyla napsána...