Ale tady nejde o to, posílat separátně reklamu na zadanou adresu. Jde o to, připojit reklamu přímo k emailu News Alerts. Když tedy budu mít objednaný např. dotaz "web accessibility" (že ano, Davide?) a spolu s výběrem nových článků mi přijde v tom samém emailu i reklama na software pro analýzu přístupnosti, téměř jistě se na něj půjdu alespoň podívat.
Já takovou reklamu miluju skoro stejně, jako obyčejný spam nenávidím :-)
No nevím. Každý správný paranoik pro takové služby používá aliasy nebo doménový koš. Což jednak znamená, že se sice dozví, že se *někdo* o něco zajímá, ale hůře se to spojuje s ostatními daty, a posílat reklamu přímo na tu adresu vede leda k její blokaci.
Ovšem samozřejmě stále existuje část uživatelů, která ještě není paranoidní... ;-)
Že by tím obchodním modelem byla obdoba reklamy na klíčová slova, ale tentokrát v emailech? To, jaké slovo/a nechávám monitorovat, o mně vypovídá možná i více než jedno náhodné hledání téhož slova běžným způsobem.
Na Google News se mi nejvíce líbí to, že dokáže posílat anonce e-mailem na články ve své databázi na zadaná témata. Celkem hojně to využívám, ačkoliv na web Google News vůbec nechodím.