-Řeč není totiž o zboží ale o službách. To je termín který se rozlišuje.
-ano kupodivu ve výběru destilací pro dovolené a leteckých společností zákazníci přihlíží i kdo tím a tam létá. Viz uživatelské recenze a katalogy daných společností.
-konspirační teorii o propagandě si jako offtopic nechte jinam.
A to jako fakt? To je nějaký výzkum? Když firma dodá zboží do Ruska, ostatní země s ní odmítnout cokoliv nakupovat? To jako v rámci EU fakt někde pozorujete?
Takže třeba 3mil rusáků v Turecku, 1,5mil v Egyptě a třeba milon v Německu způsobili, že tam přestali jezdit Francouzi, Němci a Angličani? :-D
Naštěstí ne každý se řídí propagandou, která se tu šíří, kdybyste chtěl být důsledný, tak neobchodujete s německem a rakouskem, tyto státy tu vraždili lidi ve velkém a i teď tam jsou skupinky vyznávající Hitlera - viz. dokument o rakouských sklepeních :-D
Jako bonus s i udělejte průzkum a zjistíte, že nejméně oblíbenou skupinou turistů jsou Amíci a Němci, ale
Myslim že ano ona ruština a azbuka je dost specifická a ti lidé také . Jenže stejně jako to vymýváním mozku které , je podle mne nedokladovatelné je offtopic.
K tématu je to, že v mnoha recenzích na služby, nebo turistické destinace , či nemovitosti je jako pozitivum uváděno malé množství rusky hovořící klientely.
"promyšlený web" ???
když budu chtít letět skutečně levně, poletím s wizzair z Budapešti. Letenku nebudu kupovat u předražených "pickerů" ale koupím jí přímo. Do Budapešti jezdí Student agency za 500,- Sic pár hodin v autobuse ale pak let přímo.
Musím se smát když u Pickerů čtu s přestupama 22-25 hodin kolem celé zeměkoule a zpět na místo vzdálené pár stovek kilometrů, za ceny 500% nad Wizzair a čím dýl tím dráž. To je hodně nepochopitelné.
Abych je jenom nehaněl. Mají webové vyhledávání udělané hezky, to se musí nechat. Jednoduché a přehledné. To ostatním chybí.
Jojo, to je následek dlouhodobého vymývání mozků. Jinak si si nedělejte iluze, že by běžní lidé na "Západě" dokázali odlišit středoevropany od východoevropanů; taky proč, že. Ona už samotná definice toho, kdo je kdo, není jednoduchá. Viz "západní" Rakousko, jehož hlavní město leží o hodně východněji nežli Praha.
Nějak nechápu směr vašeho uvažování - lidé nebudou fungovat jako reklama.
Když obchoduji s lidma, tak abych na nich vydělal peníze, ne aby sloužili jako reklama.
O příčiny jde, i když je nemůžeme změnit. Když dostanu peníze od Rusa, vypadají docela jako ty, co dostanu od kohokoliv jiného :-)
no tyhle poskladany lety maj 2 vady...
1) vyzvednuti zavazadla a opetovny check-in na kazdem letisti. a s tim souvisi to, ze musite z letiste odejit, takze nekdy je potreba resit i vizum, nekdy dokonce odletove taxy. coz muze let docela prodrazit... no a urcite musite mit vetsi casovou rezervu na prestup ;)
2) kdyz vam to uleti, tak vam nikdo nic neda, nicmene tohle jde na vrub skypickeru, fajn, tak to jsou frajeri.. doufam, ze i s pripadnym ubytovanim, dopravou do hotelu, jidlem a tak. a asi bude dost legrace to resit pres telefon, to taky neni uplne zadarmiko (nojo, i prichozi hovory stoji majlant, nez si koupite lokalni simku, a to asi v takovem pripade nebudete mit cas/moznost resit).
takze skladany lety nekde po EU, oki. ale nejakou Tramtarii bych timhle asi moc neriskoval. litam do Tramtarii dost, a na tohle uz jsem asi starej, to radsi vychytam chybu tarifu.. Lufthansa posledni dobou perli, asi upgradovali system.. ;)))
Kdyz uz jste tam byl, tak jste si mohl vsimnout, ze tam lita lowcost Jetstar - je to totiz docela proflaknuta turisticka destinace :-)
Potiz neni v tom, ze by nizkonakladove aerolinky nelitaly do vselijakych zapadakovu (viz. Ryanair), ale v tom, ze se soustreduji na PtP dopravu, takze i do toho ZQN bych to s peti sesti priskoky a tremi aerolinkami dohopkal (a petkrat si znova zacekoval kufr).
Ale verim, ze jsou lidi, kteri to bez problemu daji.
Neznal jsem a zatím na mně dobrý dojem neudělal. Rozhraní dost sparťánské, "Length of stay: 20-30" vyhodí chybu, že rozpětí může být max 7 dnů, atd. Možná, že funkčně je to dobré, ale na Skypickeru jsem to zvládl za minutu, tady jsem se babral 5 minut se zadáváním, pak to 2 minuty hledá a při kliku na konkrétní datum to zase 2 minuty hledá.
Zatím jsem žádnou letenku přes Skypicker nekoupil, ale oceňuji uživatelské rozhraní. Je vidět, že za to promýšlel cestovatel. Letenky kupujeme často a používat Letušku, Pelikán apod. je katastrofa, pokud má člověk trošku volnější pravidla, jako chci letět do Indonésie na 20-30 dnů někdy během jara.