Názory k článku Ombudsman z minulého století

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2001 8:26

    256 (neregistrovaný)
    jako obvykle... to co vypadne z "nasi vlady" je tezka hlina... hazou nam klacky pod nohy kde to jen jde a jeste si je za to musime platit... :-(
  • 8. 1. 2001 9:28

    netwolf (neregistrovaný)
    1. email:
    Uvedomte si, ze vemete-li skupinu lidi, kteri jsou v CR u moci jako jeden celek, je schopnost vytocit mezimesto vrcholem jejich telekomunikacnich znalosti a dovednosti.
    Nekteri si dokonce dokonce pletou GSM terminal s kamenem a ten pak uzivaji k umlceni neposlusnych novinaru. Po teto skupine tezko muzete ocekavat, ze spolecnym usilim dobrovolne zakotvi zrovnopravneni emailu (byt digitalne podepsaneho) jakozto rovnopravneho komunikacniho prostredku.

    Nedelejme vsak predcasne zavery, urad je teprve v pocatcich a nelze vyloucit, ze podmet ke zmene prijde od samotneho ombudsmana.

    Nebo: Co takhle podat pisemny (na papire) podmet pro zrovnopravneni emailu :-)


    2. Web
    Mate pravdu, ze webova prezentace neni po vzhledove strance nejlesi, ale na druhou stranu v danem pripade postacuje. Rozhodne lepsi, nez gaficky dokonale stranky s flash animacemi, zvukem a spoustou jinych multimedialnich prvku, kde je problem najit adresu a telefon na prislusnou organizaci. Navic pro instituci, ktera se zabyva pravnimi zalezitostmi by web bez dominance prosteho textu ani nehodil.
  • 12. 1. 2001 3:15

    PK202 (neregistrovaný)
    Taky si myslim, ze centralni adresa v zasade plni svuj ucel a zaplat panbuh za ni. Nasel jsem tam uz nekolikrat rychle kontakt, ktery bych ve vyhledavacich lovil nejmene pul hodiny.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).