Prectete si nejakou EULA na software. Tam se firma software vyrabejici vzdava odpovednosti tak, ze by snad byla z obliga i kdyby v te krabici vubec nebylo CD ...
V české kotlině se zásadně (!) nepoužívá selský rozum. Vezměte kalkulačku, spočítejte jednomu účastníkovi pro danou rychlost objem přenesených dat za měsíc (platíme měsíčně). Násobte počtem účastníků. Porovnejte s datovou kapacitou poskytovatele.
Od nepaměti byly v komunikacích FUP - tehdy se tomu tak neříkalo. V manuálních telefonních ústřednách také neměl každý účastník k dispozici svou osobní slečnu na spojení hovoru.
Ale zkuste si zatelefonovat na Silvestra, nebo v jiné exponované době...
Pracujeme s konečnými čísly, proto musí být každá služba v teleomunikacích OMEZENA. Technicky ani ekonomicky nelze každému účastníkovi sítě zajistit službu v každém okamžiku a v celém rozsahu. Kdo to nechápe, píše traktáty o nespravedlnosti FUP.
Celá tato debata je v podstatě o ničem. Když nedokážeme účinně potlačit "klamavou" reklamu...
P.S.
O čem by psala média, když už dnes ředí informace na bezobsažnou omáčku?
V celém vlákně se táhne jak červená nit zloba nad etikou (nebo neférovostí) reklamy. Prosím pěkně: kdy byla reklama pravdivá a férová? Nikdy! Vždy se jedná o nadsázku, které bohužel mnozí lidé věří.
Že se neférovost u nás rozmohla jak mor? Kdo se proti tomu ozval? Výlevy na internetových fórech to nevyřeší...
Tvůrci marketingových žvástů musí být sami pěkně ujetí, když předpokládají, že i ostatní lidé jsou takoví. A mají pravdu...
P.S.
To není o FUP ani o AGREGACI, ale o lidské blbosti, která (bohužel) nemá meze.
Těžko to my idealisté snášíme, že si z nás ti tzv. chytřejší dělají šoufky...
Ale bylo to tak, je i bude. Zvlášť v naší zemi se z podvodů a odvůdků stal výborný byznys.
Jak říká stará židovská moudrost: "Všechno je jinak!".
ANO ale ty MLUVIS O AGREGACI, ne o FUPU, pokud bude v bazenu 20 vypusti nevytece z kazde z nich tolik vody jako kdyz by tam byla pouze jedna vypust to je jasne! rozdil je jen v tom ze O2 ti nerekne ze te vody tam mas jen 100 l a pritom inzeruje at vypoustis a vypoustis a machrujou kolik vody v tom bazenu maj, ale to ze pro tebe je jen 100l oni nereknou! Myslim si ze kazdy ucastnik NEOMEZENE wifi je schopen byt schovyvavy ke svemu ISP pokud vi ze ma skutecne NEOMEZENA data, tak tu sluzbu taky kupoval, a ne jak u O2. Prasat
Omyl není to o ničem... OK, když je vše omezené jak píšeš, tak ať jsou postihováni ti kdo něco vydávají ze neomezené... Jde tu o to, že prsotě NENÍ správné to, že když se zaužívá že červené je bílé, tak že to je pravda nebo že to nevadí... červená je stále červená tak jako omezení je omezení a to že tu víc než deset let příslušné instituce a i většina lidí toto přehlíží na tom nic nemění
Ono to vubec neni o reklame, podivejte se do smlouvy, kterou vam nabidne ISP. Z 99% se vzdava odpovednosti za uplne vsechno, tudiz sluzbu ve finale vubec podkytnout nemusi a zakaznik presto musi platit. Opravdu neznam zadnou podobnou sluzbu.