Presne to je jedna vec druha je, ze sleduji jak naprosti BFU se mne ptaji jak maji blokovat reklamu do ted jim nevadila, ale kdyz pak napr. vidi jak jsou sledovani a po jednom shlednuti stranek o nejakem vyrobku v praci se jim pak na stejne vyrobky cpe reklama na mobil doma at jsou kdekoliv... Proste cilena reklama je vsem neprijemna a desi je to = chteji to blokovat!
"Letos plánujeme razantní navýšení vývojových kapacit v oblasti cílené reklamy"
Doufám, že si uvědomují, že když to nebude doprovázeno zvýšenými zisky, bude to jen pro ně představovat pouze zvýšené náklady. Já obecně nemám nic proti férové reklamě, která mě nesleduje, a proto používám mimo jiné PrivacyBadger, který v principu neblokuje reklamu, ale blokuje sledování uživatele. Dávno předtím, než jsem PrivacyBadger a jiné začal používat, jsem vypínal cílenou reklamu. Samozřejmě rozumím, proč do cílené reklamy chtějí investovat, ale měli by si uvědomit, že tu bude také skupina uživatelů, kteří žádnou cílenou reklamu nechtějí a jsou ochotni shlédnout pouze tu necílenou, nesledovací. Pokud budou nabízet reklamu pouze cílenou, bude to znamenat, že takovým uživatelům se diky nástrojům jako PrivacyBadger, nebude zobrazovat reklama žádná, protože nebude co propustit až k uživateli, když netrackovací reklama nebude existovat. Například na serverech skupiny iinfo se při zapnutém PrivacyBadgeru zobrazuje pouze reklama na jobs/seduo a nic jiného.
Pokud chcete necílenou reklamu hodit přes palubu, počítejte s tím, že někteří uživatelé pak neuvidí reklamu žádnou.