Vlákno názorů k článku Online reklama versus uživatelé od Hydra - Souhlas. Když se zmiňujou že "část uživatelů nejsou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2006 14:56

    Hydra (neregistrovaný)
    Souhlas. Když se zmiňujou že "část uživatelů nejsou internetoví nováčci", mělo by se pamatovat na to, že snad každý kdo není internetovým nováčkem za pár týdnů surfování dříve či později narazí na obtěžující reklamu a zapátrá jak se jí zbavit, anebo narazí na články o problematice blokování reklamy (jako tento), a od toho je jen krůček k tomu aby reklamu začal blokovat taky.

    Dalo by se zjednodušeně říct - většina z těch kdo nejsou nováčky na internetu, otázku jak je obtěžuje reklama neřeší. Není totiž co. Ale protože vědí že reklama weby živí, jinak by se za obsah muselo platit, takže reklamu filtrují ale prostě o tom nemluví. Takových je mnohem víc než se zdá.

    Otázka je, zda by placený obsah (kromě pár opravdu kvalitních webů) byl někdo ochoten vůbec číst nebo by si tu námahu s placením odpustil. Podívejme se na tištěné deníky, jak jim ubývá čtenářů když nabízejí čím dál větší objem zbytečnostmi potištěného papíru za čím dál víc peněz. Čte to čím dál míň lidí, protože za zbytečnosti navíc platit nechtějí.
  • 23. 8. 2006 13:51

    Chiron (neregistrovaný)
    Nevím ale tenhle výzkum nemůže být úplně objektivní protože byl prováděn pomocí pop-up které velké množství lidí blokuje. Z toho plyne že lidé kteřímají povolené pop-up mají klikají také častěji na reklamy a dokonce si stěžují na pop-up, z čehož mi vyplývá že sou to uživatelé kteří ani netuší že reklamu jde blokovat nebo jim tolik nevadí. Kdežto lidé kteří pop-up blokují často už blokují i reklamu přímo na webu aď už ve FF, Opeře nebo jiném browseru a tak se toho průzkumu ani nemohli zůčastnit. Takže ty čísla budou asi dost zkreslené.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).