Operátoři zbrojí na přenosy z olympiády, nezapomínají ani na chystaný přechod na DVB-T2

6. 8. 2016
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

Autor: Wikimedia
TÝDENNÍ REVIZE – Letní olympijské hry v Ultra HD? Nebo jenom v HD? Stačí si jen vybrat ten správný způsob příjmu nebo správnou značku televize.

Olympijské a další sporty v televizích našich i sousedních

Nejzajímavější momenty z letní olympiády v Ultra HD rozlišení nabídne aplikace 4K Telecom uživatelům televizorů Samsung. Aplikace 4K Telekom bude dostupná pro UHD televizory Samsung s operačním systémem Tizen 2015 nebo 2016. Podle tiskové zprávy bude dostupná zdarma všem uživatelům bez ohledu na to, zda jsou, nebo nejsou zákazníky slovenského Telekomu. Podmínkou pro užívání aplikace je také internetové připojení s rychlostí nejméně deset megabitů za sekundu.

Nabídku Nové Digi TV rozšířil třetí sportovní kanál Digi Sport ve vysokém rozlišení

O2 TV patří k nejrychleji rostoucím segmentům, čemuž odpovídá nejen marketingová podpora, ale také zájem zákazníků. Podle firmy se počet diváků sledujících O2 TV v mobilní aplikaci nebo na internetu meziročně zvýšil na téměř tři sta tisíc. Ředitel O2 TV David Duroň a šéf kanálu O2 Sport Marek Kindernay neskrývají nad aktuálním stavem projektu IPTV svou spokojenost. Sami sebe označují za průkopníky placených služeb a věří, že se jim podaří přesvědčit české zákazníky, že za kvalitu je potřeba si připlatit.

Budoucnost a cíle pozemního vysílání v DVB-T2/HEVC

Pokud zakoupený televizor nebude po definitivním přechodu na DVB-T2 fungovat, nabídne CZC.cz zákazníkům jako kompenzaci poukaz na nákup set-top boxu ve výši jednoho tisíce korun. Společnost CZC.cz chce tímto způsobem využít zájem sportovních fanoušků o letní olympiádu. Chceme oslovit zákazníky, kteří by rádi investovali do nové televizní techniky, ale obávají se kompatibility s druhou generací digitálního pozemního vysílání, na kterou Česká republika přejde 21. února 2021, píše se ve vyjádření firmy.

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Impuls, denní poslechovost klesla u Dvojky Českého rozhlasu

CIF25

Výdaje za rozhlasovou reklamu rostou, více peněz utrácejí i klienti mediálních agentur

Prezentace aktuálních výsledků Radioprojektu v pražském hotelu Hilton

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).